S3TR Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 Nå er vel pioneer jollene noe av det mer holdbare når det gjelder å kjøre på skjær og evnt krasje i fjell o.l med da Hehe..Dette har jeg faktisk prøvd og kan bekrefte opp og ned i mente Usannsynlig solide de Pioner jollene! Hadde jeg hatt ei glassfiberjolle hadde jeg nok ikke vært her.. Om WingsWest er bedre kvlitet enn Rieger skal jeg ikke uttale meg om, men en glassfiber front hadde ALDRI overlevd det WW fronten gjorde.
Espen|3k Skrevet Desember 13, 2005 Skrevet Desember 13, 2005 Om WingsWest er bedre kvlitet enn Rieger skal jeg ikke uttale meg om, men en glassfiber front hadde ALDRI overlevd det WW fronten gjorde. WW er MYE bedre, er jo ikke glassfiber, er urethan... Kjent for god passform og kvalitet også
Runar-CSi Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Skrevet Desember 20, 2005 Det begynte å klø i fingrene når interiøret kom så jeg måtte bare prøve å hive det inn, det ble kjempebra, fikk også koblet strøm på stolene og det var enklere enn jeg trudde! Funker flott også, til og med memory`en funker!!
Hylland Skrevet Desember 20, 2005 Skrevet Desember 20, 2005 ka interiør du kjøpte og ka betalte du for det?
Runar-CSi Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Skrevet Desember 20, 2005 ka interiør du kjøpte og ka betalte du for det? Kjøpte et beige M5 2+2 full elektrisk skinn interiør.... Prisen var så lav at den trenger vi ikke å nevne... Må få se noen bilder da! Det kommer nok...
eriklepe Skrevet Desember 20, 2005 Skrevet Desember 20, 2005 hvordan koblet du førerstolen? Har en stol med memory som jeg ikke får liv i. passasjerstolen uten memory funker. Har du kun sitteplass til 2 baki e34en nå da?
Runar-CSi Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Skrevet Desember 20, 2005 Førerstolen skal ha strøm på 3 ledninger istede for 1 som på passasjer stolen... Er kun plass til to baki nå ja... er sånn opphøyd midtkonsoll med skuff....
eriklepe Skrevet Desember 20, 2005 Skrevet Desember 20, 2005 hmm, er nok derfor. men skal alt kobles inn på kontaktene på memoryboksen under setet da?
Runar-CSi Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Skrevet Desember 20, 2005 Jepp, det er tre ledninger på den ene av de de kontaktene som skal ha pluss strøm og to til jord...
Custom Edition Skrevet Desember 21, 2005 Skrevet Desember 21, 2005 ABS-plast fra Rieger duger ja har hatt det på flere biler inkl coupe`n og den var ekstremt lav. skrapa nedi ved enkelte anledninger men var ikke anntydning til hverken sprekk eller noe så legg "Konebilen" nedpå skikkelig du Ingenting er som en Fet E34
Runar-CSi Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Skrevet Desember 21, 2005 Hehe.... den er lav nok... har vel 2cm klaring på fronten nå....
Runar-CSi Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Skrevet Mars 12, 2006 Da har jeg bestilt en lite pakke fra Koed til denne med div. til overhaling av topp pluss litt til... Ny topp er i hus så nå skal jeg ut og demontere den gamle. Det er jo ikke SÅ lenge til sommern er her nå så nå må det skje noe snart....
Runar-CSi Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Skrevet Mars 13, 2006 Toppen er klar til montering igjen etter overhaling og litt shining....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå