Gå til innhold

Oppshining av Konebilen...Ferdig oppshinet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vel pioneer jollene noe av det mer holdbare når det gjelder å kjøre på skjær og evnt krasje i fjell o.l med da :wink:

Hehe..Dette har jeg faktisk prøvd og kan bekrefte opp og ned i mente :D Usannsynlig solide de Pioner jollene! Hadde jeg hatt ei glassfiberjolle hadde jeg nok ikke vært her..

Om WingsWest er bedre kvlitet enn Rieger skal jeg ikke uttale meg om, men en glassfiber front hadde ALDRI overlevd det WW fronten gjorde.

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Om WingsWest er bedre kvlitet enn Rieger skal jeg ikke uttale meg om, men en glassfiber front hadde ALDRI overlevd det WW fronten gjorde.

WW er MYE bedre, er jo ikke glassfiber, er urethan... Kjent for god passform og kvalitet også :wink:

Skrevet

Det begynte å klø i fingrene når interiøret kom så jeg måtte bare prøve å hive det inn, det ble kjempebra, fikk også koblet strøm på stolene og det var enklere enn jeg trudde! Funker flott også, til og med memory`en funker!! :)

Skrevet
ka interiør du kjøpte og ka betalte du for det?

Kjøpte et beige M5 2+2 full elektrisk skinn interiør.... Prisen var så lav at den trenger vi ikke å nevne...:)

Må få se noen bilder da!

Det kommer nok...:)

Skrevet

Førerstolen skal ha strøm på 3 ledninger istede for 1 som på passasjer stolen... Er kun plass til to baki nå ja... er sånn opphøyd midtkonsoll med skuff.... :roll:

Skrevet

ABS-plast fra Rieger duger ja :)

har hatt det på flere biler inkl coupe`n og den var ekstremt lav. skrapa nedi ved enkelte anledninger men var ikke anntydning til hverken sprekk eller noe så legg "Konebilen" nedpå skikkelig du ;)

Ingenting er som en Fet E34 8)

• 2 months later...
Skrevet

Da har jeg bestilt en lite pakke fra Koed til denne med div. til overhaling av topp pluss litt til... Ny topp er i hus så nå skal jeg ut og demontere den gamle. Det er jo ikke SÅ lenge til sommern er her nå så nå må det skje noe snart.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...