Loite Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 hmm.. skulle bytte plugger og pluggledninger.... men så var min lille "skjønne" bror og lekte litt med disse ledningene.. og nå er jeg ikke sikker på hvor de skal hend igjen! noen som vet det, eller har et bilde eller noe som viser det? e36 (316).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Står vel nummer der du kopler ledningene inn?Og ledningene er vel nummert de og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 gjør ikke det.. noe uorginalt dritt.. hmm.. ingen nettsider som kan ha noe info om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 er det ikke bare til og finne ut hvilket stempel som er på topp( for og finna ut dette kan du åpna oljeloke, og ta en stålpinne og svinga litt på kam-akselen og kjenne kaforet så er oppe.), og kor stiftene er? (eller er gjerna ikke stifter?), eller åpna fordeleren og se. Husker ikke heilt kossen man gjer dette, men lerte det på skulen en gong.. jeje dårlegt forklart men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 jaja, kansje litt til hjelp detta, men tenningsrekkefølgen er 1-3-4-2... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 okay.. vet at nr.1 skal stå helt nederst på fordelleren... så skal altså 3-4-2?? og så den til coilen helt oppe? hjelp meg noen.. hehe.. haster litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Ja stemmer,hvis du vet hvor 1 er har du ett utgangspunkt. Sørg for at de andre går riktig vei da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 stresser enda med dette greiene jeg.. en er helt nederst. skal jeg bare putte 3-4-2 etter hverandre og så den til coilen.. eller skal jeg følge klokka som noen sier..? altså. 1nederst, så 3-4-2 og coil øverst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 okey, vist du finner ut kor rotoren i fordelaren står, så ser du kafforen ledning an gjer strøm til då, så finner du ut kafforet stempel som er i topp, så setter du den ledning på de stempele så er på topp? er det ikke bare te og gjer de sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 fått fiksa det.. ringte bmw å spurte en mekaniker der.. men takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå