André Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 http://cgi.ebay.com/BMW-E34-E-34-BODY-K ... dZViewItem Er dette noe å satse på? Er fyren pålitelig mon tro? Det er jo fullt Rieger styling det der,slik jeg ser det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Han er nok til å stole på da han har 99.3% positive tilbakemeldinger av 588 stk. Ser han ikke bruker PayPal som betalingsmåte, men kan godt hende noe av det andre funker greit. Jeg kjøper ikke av folk som ikke har PayPal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Det er jo et firma, tittet litt på hjemmesiden der. Mye fin styling der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 synd at den stailingen ser ut som en dass for det var jo skam billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Spørs litt kvaliteten på det da Med mindre man liker å sparkle og slikt, så er vel ABS-plast det man burde velge. Derfor litt dyrere styling. ABS er jo litt hardere, men billigere styling er enklere å reparere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 synd at den stailingen ser ut som en dass for det var jo skam billig! Hva er så dass med denne da?? eneste jeg syns var litt mindre bra var bak delen som skal sette under den orginale fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå