Espen M3 Skrevet Desember 15, 2005 Skrevet Desember 15, 2005 Han säger att bara man bänkar bilen så man får ner laddtrycket så effekten blir 15% över org så ska de gå i norge o registrera den?? är de så enkelt?i sverige är de kört! Da blir jo det store spørsmålet. Hvorfor er ikke dette gjort før???
Extreme Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Skrevet Desember 15, 2005 Han säger att bara man bänkar bilen så man får ner laddtrycket så effekten blir 15% över org så ska de gå i norge o registrera den?? är de så enkelt?i sverige är de kört! Da blir jo det store spørsmålet. Hvorfor er ikke dette gjort før??? Precis,om de vore så enkelt borde den ju va registrerad redan!Isverige kommer de aldrig gå med turbo!därför känns de som mycket pengar för en bil som inte går o registrera,den är säkert värd dom men ändå.....
ehrnst Skrevet Desember 15, 2005 Skrevet Desember 15, 2005 Hvordan har det seg sånn at det er så vanskelig å godkjenne i sverige kontra norge? Jeg har bare fått "positive" svar fra BT hittil når det gjelder godkjenning av min, men nå finnes jo 323tic fra før da. Kanskje derfor de er litt mer positive?
Extreme Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Skrevet Desember 15, 2005 Hvordan har det seg sånn at det er så vanskelig å godkjenne i sverige kontra norge?Jeg har bare fått "positive" svar fra BT hittil når det gjelder godkjenning av min, men nå finnes jo 323tic fra før da. Kanskje derfor de er litt mer positive? I sverige är de omöjligt o registrera en bil med efter monterad turbo!
ehrnst Skrevet Desember 15, 2005 Skrevet Desember 15, 2005 har hørt dette av en kopis som jobber med en svanske som skal/skulle bygge M3E30 turbo. Men vet du hvorfor det er sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå