Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Han säger att bara man bänkar bilen så man får ner laddtrycket så effekten blir 15% över org så ska de gå i norge o registrera den?? är de så enkelt?i sverige är de kört!

Da blir jo det store spørsmålet. Hvorfor er ikke dette gjort før???

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Han säger att bara man bänkar bilen så man får ner laddtrycket så effekten blir 15% över org så ska de gå i norge o registrera den?? är de så enkelt?i sverige är de kört!

Da blir jo det store spørsmålet. Hvorfor er ikke dette gjort før???

Precis,om de vore så enkelt borde den ju va registrerad redan!Isverige kommer de aldrig gå med turbo!därför känns de som mycket pengar för en bil som inte går o registrera,den är säkert värd dom men ändå..... :?

Skrevet

Hvordan har det seg sånn at det er så vanskelig å godkjenne i sverige kontra norge?

Jeg har bare fått "positive" svar fra BT hittil når det gjelder godkjenning av min, men nå finnes jo 323tic fra før da. Kanskje derfor de er litt mer positive?

Skrevet
Hvordan har det seg sånn at det er så vanskelig å godkjenne i sverige kontra norge?

Jeg har bare fått "positive" svar fra BT hittil når det gjelder godkjenning av min, men nå finnes jo 323tic fra før da. Kanskje derfor de er litt mer positive?

I sverige är de omöjligt o registrera en bil med efter monterad turbo!

Skrevet

har hørt dette av en kopis som jobber med en svanske som skal/skulle bygge M3E30 turbo.

Men vet du hvorfor det er sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...