Jarle Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Som topic sier... har noen ett godt forslag til ett greit program å lage lister med. Skal lage liste over dvd'ene mine (hender det blir kjøpt noen like ) og helst med nummerering. Prøvd litt med word men må vel være noe enklere noe som er laget spesielt til det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 vil du putte inn masse info og søkemulegheiter så må du inn på ein database. Eks FileMaker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Nei, tenkte kun at jeg kan sortere dem alfabetisk + nummerering, så jeg kan printe det ut på liste som ikke er så altfor stor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 prøv exel, d er et fint program å lage liste på, får du også alfabetisk rekkefølge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 Fikk ett tips her nu: DVD Profiler... Leser inn dvd filmen med ean koden og den finner alt selv. Absolutt å anbefale. Ellers takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Excel funker veldig bra til det formål. Da kan du sortere etter skuespiller, utg. år, kategori osv. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå