eper Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Har kjørt med den ca 20000 km siden jeg kjøpte den skivene virker ikke særlige slitt. Har hørt at andre har samme problem at skivene må skiftes ofte. Hørte om en som hadde skifta 3-4 ganger ila 240000 km. Virker mye. Hva slags skiver skal man kjøpe for slippe å bytte for ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Risting er jo et veldig veldig normalt problem med BMW... hadde det på min E39 også.. da var det skivene forran som måtte byttes. Hadde nå i lutten av august på min E60.. da var det slitte dekk.. så det kan jo hende at du har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 Hvis du tar en skikkelig rengjøring av bremser hver gang du skifter til vinter-sommer hjul så får du aldri problem med bremsene,fjern rust og vask skiver og klosser med bremserens eller rødsprit,de fleste gidder ikke dette og får problem etter hvert.Men du kan jo ha fått skeive skiver,jekk opp og hold en ting en millimeter fra bremseskiva når hjulet går rundt så ser du det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 kan være flere ting! skjeve/kjærringkjørte bremse skiver, feil i forstilling (4-hjuls kontroll) slitte foringer m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Lenge siden du avbalanserte vinterhjula dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå