mEhE Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 har fortsatt en rieger gts bakfanger stående i garasjen til e30. Rød farge i fin stand.. 1000kr\bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 passer den når man har orginalt eksosanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 passer den når man har orginalt eksosanlegg? er vell bare og smelle på noen loffer det tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 passer på orginalt 325 eksosanlegg ivertfall.. glemte å skrive at det var til e30. men det ser vel de fleste på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 selger du sideskjørtene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 vet ikke om de er brukende.... må til med sparkel og glassfiber i såfall.. men kan følge med billig! vis du ser på bilde mangler det noe på det side kjørtene.. den som går opp mot hjulbuen mangler... du ser den ene,,, men skal være fire... har du toldmodighet og god med sparkel og glassfiber går det nok fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 hvor i vest-agder bor du? jeg kan komme å hente bakfangeren å sideskjørtene for tusenlappen! har vi en deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 de er solgt til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 hah! jeg byr over deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 vi har en avtale, og da kan han ikke selge videre etter kjøpsloven. avtaler skal holdes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 skal du melde han kansje dersom du ikke får det?? men det sier jo seg selv, han selger selvsagt til høystbydende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Desember 23, 2005 Share Skrevet Desember 23, 2005 vi åfr se hva som skjer, hvis jeg blir nødt så gjør jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2005 hehe,var dette noe å krangle om? har en avtale med bmw323i ja.. så fangeren og sidekjørt er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå