stiifen Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 satt å kikket på OS sine sider da jeg kom over noe som het "slipesett"! noen her inne som kan fortelle meg hva dette er? er det pakkninger eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 toppakning og toppdekselpakning med alle andre pakninger til topp mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 var nesten det jeg regnet med men var litt "usikker" hehe.. takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Som en tilleggskommentar til dette, vil jeg gjerne anbefale deg å kjøpe "Elring" (fra feks Mekonomen).. Den er det bra kvalitet på... Og god pris også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 takk for tipset pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå