M3Compact Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Jeg har problem med at vindusviskerne har 2 intervall. Dvs når jeg drar pusserhendel oppover skjer følgende 1. Intervall 2. Intervall 3. Maks Det skal vel være slik: 1. Intervall 2. Vanlig konstant fart 3. Maks Går ut ifra at den er pusserrelè som har gjort sitt? Ser man får kjøpt pusserrele på GS-bildeler, men er det noen som vet hvor dette sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Regner med at det også på din sitter under forhviler dekselet på førersiden.. Er en svart boks det står wi-wa II på elle noe i den dur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Kan vel vere brytaren (hendelen) og? Ville i allfall ha testa for å vere heilt sikker før eg bestilte noko... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 er nok ikke dumt å sjekke bryteren først nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 Takk for bra svar, engig at jeg var litt kjapp med å konstatere at det var relè.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå