M3Compact Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 Jeg har problem med at vindusviskerne har 2 intervall. Dvs når jeg drar pusserhendel oppover skjer følgende 1. Intervall 2. Intervall 3. Maks Det skal vel være slik: 1. Intervall 2. Vanlig konstant fart 3. Maks Går ut ifra at den er pusserrelè som har gjort sitt? Ser man får kjøpt pusserrele på GS-bildeler, men er det noen som vet hvor dette sitter?
Håvard ///M3 Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 Regner med at det også på din sitter under forhviler dekselet på førersiden.. Er en svart boks det står wi-wa II på elle noe i den dur..
Bjørn 320 Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 Kan vel vere brytaren (hendelen) og? Ville i allfall ha testa for å vere heilt sikker før eg bestilte noko...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 12, 2005 Skrevet Desember 12, 2005 er nok ikke dumt å sjekke bryteren først nei..
M3Compact Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Skrevet Desember 12, 2005 Takk for bra svar, engig at jeg var litt kjapp med å konstatere at det var relè..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå