Desloch Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Har en E36 med 60/40 mm senkesett. I døra stod det at jeg skulle ha 2,2 bar framme og 2,6 bar bak. Har senking noen påvirkning på hvilket lufttrykk jeg skal bruke? Ser mange kjører med samme lufttrykk foran og bak. Det er forøvrig veldig lite snø her (sørlandet), og veiene er alltid (dessverre) saltet når det først kommer. Hvis det er av betydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 kjør med det oppgitte lufttrykket du. senkingen skal vel ikke ha noe å si sånsett. kjører du feil lufttrykk vil du få endel "unødig" dekkslitasje. jeg kjører værtfall med det, og har nå enda ikke (2 sessong nå) hatt problemer med det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Følg det som står i døra på bilen,men bruk en skikkelig luftmåler det er mye feil på de som henger på bensinstasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå