Gå til innhold

Sprenger sikringer ved påkobling av Pioneerspelar


 Share

Anbefalte innlegg

Eg har ein 3år gammel Pioneer CD-spelar som eg no prøver å koble til i min e28. Eg har kjøpt eit ledningsett som passer på spelar og har kobla på strøm og jord. Problemet er at sikringa (10A) på spelaren går med ein gang strøm blir tilkobla. Eg er heilt sikker på at ledningane er kobla rett iflg merkinga.

Kva er mest sannsynleg ?

1. Er det ulike plasseringar på pinnane på ulike spelarar ? Er det med andre ord mulig at ledningsettet kan vere feil ?

2. Eller er det ein feil i spelaren ? Den virka når eg kobla den i frå på forrige bil, og har hatt det fint på lager til no.

Finnes det ein oversikt over koblingspunkta på nettet til min spesifikke spelar ?

Det er ein billig spelar, så eg regnar med at det er like greit å køpe ny om eg ikkje finn ut av det sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kobla i frå alle høgtalarledingar for å eliminere feilkoblingar, og eg har ikkje ekstern forsterkar. Sit no igjen med 3 ledningar inn på spelaren : + konstant frå batteriet, + frå tenning og jording ( som er festa på eit bra jordingspunkt på karroseriet ). Koblingane kan ikkje vere feil ( meiner eg ).

Difor er det feil enten på ledningstilkobling inn på spelar, eller på sjølve spelaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...