duÅ Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=956932 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 OT: Meget pen bil. Vet du om den tidligere har vært eid av Dag Ove fra Sola?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 har ikkje peiling,kjøpte den av "tåmi" på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Hvorfor selger du? Var ikke så lenge siden du kjøpte den vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 har ikkje peiling,kjøpte den av "tåmi" på forumet... Ugler i mosen... Tåmi sin tidligere: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=844190 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... sc&start=0 Plutselig blitt 2 år nyere? Du kaller deg "duÅ", Tåmi solgte til "jødahl"... Hvor er det blitt av M3 speila? GT replica felgene? Annen senking??? Og du selger den for 10 000 mer enn du gav for den for et halvt år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 jævlig fin bil i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Tåmi kan vell ha hatt 2 stk isbilar. Det der er 2 forskjellige bilar. Sjekk reg nr og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Hehe, tenkte jeg faktisk ikke på engang... Sitter og leser til eksamen og hodet begynner å bli passe bra ødelagt etterhvert Jaja, meget pen bil da. Dumt den var gått så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Stemmer dette, det er en av mine 2 tidligere E36 318is. denne hadde jeg kun i en måned, ettersom jeg tok den som mellomlegg på den cab'en jeg hadde tidligere. Da jeg solgte den, så hadde den ingen annen styling, utenom felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Har den fått alt det ekstrautstyret som står i annonsen, etter at jeg solgte den? som f.eks Skinn interiør, Defa varmepakke, Servicehefte, soundsystem? Å er du ikke litt optimistisk, ang. prisen du forlanger, m.t.p at jeg solgte denne bilen for 3 år siden, for 88000.- å da hadde den gått 160000km. Dette er ikke skrevet for å "ødelegge" salget ditt, men jeg mener at en eventuell kjøper, bør få vite at de opplysningene som blir gitt om bilen er korrekte, å ang prisen, så er det bare å ta en rask titt på nettet, på hva disse bilene ligger på i pris, så forstår du nok hva jeg mener. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 73 000 km på tre år er vel en del... Tviler vel på at den er blitt brukt til pendling (av store dimensjoner ihvertfall). Aaaaanywho... *holde for munnen* Ingen vits å ødelegge en salgstråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 85000 er vel i dyreste laget for en 318is som er gått så langt!! tror du må ned 10-15k værtfall for å få solgt den! får ikke så mye for styling og felger i et salg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Enig. Det er vell litt stiv pris hvis det er som Tåmi sier. Er egentlig på utkikk etter en 318is, kan lett gi deg 70k for den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 d va ikke meningen at det skulle står skinn der men va ude på bavaria,å fikk utskrift av utstyre i bilen,der står d at den har sound system!! bilen var kjørt 173 000km når jeg kjøpte den for snart 4 år siden. var nyli inne på naf test, og alle feil er utbedret!! kan gå ned til 80?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg