Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er på utkikk etter effekt potte til bilen, E36 320. Har funnet ut at det er mye å velge i. Noen som har, eller som har råd/erfaringer?

Har kommet over disse:

Supersprint

Remus

Simons

Scorpion

Eisenmann

Universalt

Takker for svar!

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei.

Har Supersprint effektanlegg (bak- og mellompotte) på min 5-serie. Gir en fin brummelyd på tomgang. Over 4000 omdreininger blir en del hissigere lyd. Likevel er ikke Supersprint rette anlegget hvis du vil ha mye lyd. Dessuten hadde det jævlig dårlig passform.

Skrevet

hva f er poenget? ikke noe er mer mongo enn en bil som høres ut som om den gjør 450km/t i 60. har man liten motor så må man vel leve med det?selg og kjøp en granada/manta/ascona med rusten potte. kanskje du får med terningene/baumen på kjøpet. sorry boys,men synes dette harry greiene er litt passe.... so 80`s (er litt som de som bygde om pontiac fieroène m 140hk til ferrari -replikaer) men hver sin smak

Skrevet
Hei.

Har Supersprint effektanlegg (bak- og mellompotte) på min 5-serie. Gir en fin brummelyd på tomgang. Over 4000 omdreininger blir en del hissigere lyd. Likevel er ikke Supersprint rette anlegget hvis du vil ha mye lyd. Dessuten hadde det jævlig dårlig passform.

Vil ikke ha bråk, men fin lyd til en viss grad.

Mye støy i coupeen når du kjører normalt?

Skrevet
hva f er poenget? ikke noe er mer mongo enn en bil som høres ut som om den gjør 450km/t i 60. har man liten motor så må man vel leve med det?selg og kjøp en granada/manta/ascona med rusten potte. kanskje du får med terningene/baumen på kjøpet. sorry boys,men synes dette harry greiene er litt passe.... so 80`s (er litt som de som bygde om pontiac fieroène m 140hk til ferrari -replikaer) men hver sin smak

Hmm... tror du missforstår, i alle fall meg nå. :roll:

Slik som det er nå så hører jeg ikke om bila går når den står på tomgang. Vil bare ha litt lyd, vil ikke ha noe bråk. Må få kunne høre 6'eren i alle fall, el?

Skrevet

Har supersprint bakpotte på min, og det funker helt topp..fin lyd, ikkje høy og bråkete..og supersprint er da kvalitet eller?

Skrevet

Vi vil heller ha litt godlyd fra eksosen, enn diesel kakling :)

Skrevet

Vi vil heller ha litt godlyd fra eksosen, enn diesel kakling :)

Helt enig, bedre med litt " brom brom" enn diesel kakling, men vær sin smak

Skrevet

hadde "gleden" av å tæsje en 318 her om dagen..Unga grein når jeg fyran opp og jeg ropte etter nyrebelte når det første vaskebrettet kom. og draget(med potter og chipper og hvem vet hva)var ikke noe å rope hurra for. skal vel være silkemyk gange og en smooth kjøreopplevelse å kjøre bmw,ikke få flæsher fra tidligere opplevelser med capri med vrengte felger og radialdekk?

Skrevet

mercer over c-klasse er laget for tyske menn i 40-50års alderen med pondus som vil skli komfortabelt og fort til/fra steder,bmw er for de samme folka,men med litt mer sportslige ambisjoner eller pressa skjema. Gamle sjefen ,50 og feit ,har ganske ny bmw m v8 og den er rask som fy,men det mangler ikke på komfort. ikke bråkern heller

Skrevet

kjør på folkens. bare fleiper litt. legger ikke merke til biler m eff anlegg ,men vil ikke ha det selv. er av den skli avgårde typen-fattern hadde masse kjipe biler i oppveksten min bla et par ladaer 1500/1300 så jeg har noia for lyder i bil.orker ikke rope til den i baksetet.. :shock:

Skrevet
Har supersprint bakpotte på min, og det funker helt topp..fin lyd, ikkje høy og bråkete..og supersprint er da kvalitet eller?

Har du lydopptak? Mye støy i coupe-en ved vanlig kjøring? Mye forskjell fra orginalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...