Gå til innhold

Effektpotte, noen råd/synspunkter?


AC Schnitzer
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har noen av de andre merkene?

Ble anbefalt de uorginale på Torshov. Noen som har prøvd disse? Vet ikke om jeg har så trua på disse

jeg kjøpte meg en slik uoriginal effekt potte på torshov i mai, var på svendsen-eksos og skulle bestille montering:

for det første så syns ikke "mekanikeren" at en slik potte hadde noe på en nyere BMW og gjøre (el kanskje på BMW generelt), og for det andre så sa han at det ville BRÅKE noe helt forferdelig så det var bare et tidsspørsmål før politiet ville begjære demontering! ble visst for høyt dB-niva eller noe sånt..for det tredje så er det ikke no fin lyd fra slike potter, null demping og kun vræl vræl vræl..

du kan like gjerne la bestemor/svigermor sitte i baksetet, med hodet inn i bagasjerommet (gjennom ski-pose-luka mellom setene) så kan du sitte og klype ho et visst sted, så tror jeg nok ho skriker i samme dur som disse pottene 8)

Greit at disse er billige men..investèr heller noen ekstra kroner du, og få pen lyd, og ei potte som hvertfall passer rent utseende-messig :D

den forrige bilen til en kamerat var en 320iM akkurat som din, men husker desverre ikke hvilket merke han hadde på eff.potta, det var hvertfall en av disse "litt dyre", men jeg skal love deg de var verdt pengene!

(forøvrig har jeg hørt litt negativt om Remus, de gir ikke mye lyd fra seg, og de trenger også ganske mye turtall før man i det hele tatt hører den lille ekstra lyden! kanskje positivt for noen dette, men er ikke helt slik jeg vil ha det) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nå anbefale Scorpion..

De lager en dyyp lyd! Jeg har satt det på M3' for litt siden..riktignok potte på hver side men det høres nesten ikke inni bilen.

Har hatt på 325 også da med bare en potte, det lagde noe lyd inni bilen men vil ikke si det var ubehagelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt Scorpion på en 325 E36, fornøyd med dette :wink:

Durer litt i cupeen når du kjører sent på lavt turtall (2.gir), men forsvinner når du kommer opp i litt fart.

På hvilket turtall område forsvinner støyen? :roll:

Er vel normalt at den bråker litt hvis den drar på tungt turtall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...