Gå til innhold

Effektpotte, noen råd/synspunkter?


AC Schnitzer
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er på utkikk. Virker som ChrZZ er det også. :roll:

Jeg har vanskeligheter med å velge. Eisenmann virker bra

Schmiedmann har i alle fall eisenmann. Mulig flere også

Jepp. Er det, men jeg sniffer heller litt rundt og noterer hva jeg skal ha; for jeg skal ikke kjøpe før i februar/mars. Må spare opp, og kjøper alt samtidig av ting jeg trenger. Skal jo style opp bilen for 25K ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Scorpion

det er d råest anlegget du kan få til bmw!

Det er min personelige mening,har hatt det på en bil,og ingen av di andre anlegga eg har prøvt har kunne målt seg med det....

Gulle godt!!!

Virker som en del har Scorpion. Har fått noen tilbakemeldinger på at disse kan bråke litt mye under vanlig kjøring. Flere som har erfaring med dette? 320 E36 :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har komplett simons anlegg til min. jeg personlig synes d er for lite lyd enda, men en kompis av meg har d samme. han har skikkeli rå lyd, men han har hatt d en stund lengre enn meg da..d går også ann å opne potta å fjerne ene lyd demperen, men da forsvinner garantien og kansje du får problemer med å godjkenne bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skulle være interesse for ett gruppekjøp av effektanlegg kan vi være behjelpelige med det. Jeg ville anbefale Supersport sitt effektanlegg, men vi har avtaler med andre leverandører også. Vi har hatt veldig god erfaring med Supersport, og er nok etter min oppfatning det anlegget som gir mest for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...