AC Schnitzer Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Skrevet Desember 16, 2005 Jeg er på utkikk. Virker som ChrZZ er det også. Jeg har vanskeligheter med å velge. Eisenmann virker bra Schmiedmann har i alle fall eisenmann. Mulig flere også
RenZor Skrevet Desember 17, 2005 Skrevet Desember 17, 2005 Jeg er også på utkikk! Trenger bare bakpotta jeg, da Trodde først jeg måtte ha mellompotte i tillegg men d viste seg at det var mulig å sveise. Penger spart det
ChrZZ Skrevet Desember 17, 2005 Skrevet Desember 17, 2005 Jeg er på utkikk. Virker som ChrZZ er det også. Jeg har vanskeligheter med å velge. Eisenmann virker bra Schmiedmann har i alle fall eisenmann. Mulig flere også Jepp. Er det, men jeg sniffer heller litt rundt og noterer hva jeg skal ha; for jeg skal ikke kjøpe før i februar/mars. Må spare opp, og kjøper alt samtidig av ting jeg trenger. Skal jo style opp bilen for 25K
AC Schnitzer Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Skrevet Desember 29, 2005 Lydklipp fra Eisenmann anlegg: http://www.eisenmann-technik.de/auspuff ... brk_33.php Likte lyden på denne Flere som har lydklipp?
mms Skrevet Desember 29, 2005 Skrevet Desember 29, 2005 http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=parts_extras&btnSearch=Ekstrautstyr Der har du 3 effektannlegg
gdf Skrevet Januar 1, 2006 Skrevet Januar 1, 2006 Noen som kan si hvordan lyden er på Ferrita sine anlegg?
stryn86 Skrevet Januar 1, 2006 Skrevet Januar 1, 2006 Scorpion det er d råest anlegget du kan få til bmw! Det er min personelige mening,har hatt det på en bil,og ingen av di andre anlegga eg har prøvt har kunne målt seg med det.... Gulle godt!!!
AC Schnitzer Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Skrevet Januar 2, 2006 Scorpiondet er d råest anlegget du kan få til bmw! Det er min personelige mening,har hatt det på en bil,og ingen av di andre anlegga eg har prøvt har kunne målt seg med det.... Gulle godt!!! Virker som en del har Scorpion. Har fått noen tilbakemeldinger på at disse kan bråke litt mye under vanlig kjøring. Flere som har erfaring med dette? 320 E36
Roare30 Skrevet Januar 2, 2006 Skrevet Januar 2, 2006 har komplett simons anlegg til min. jeg personlig synes d er for lite lyd enda, men en kompis av meg har d samme. han har skikkeli rå lyd, men han har hatt d en stund lengre enn meg da..d går også ann å opne potta å fjerne ene lyd demperen, men da forsvinner garantien og kansje du får problemer med å godjkenne bilen.
ECR Skrevet Januar 3, 2006 Skrevet Januar 3, 2006 Hvis det skulle være interesse for ett gruppekjøp av effektanlegg kan vi være behjelpelige med det. Jeg ville anbefale Supersport sitt effektanlegg, men vi har avtaler med andre leverandører også. Vi har hatt veldig god erfaring med Supersport, og er nok etter min oppfatning det anlegget som gir mest for pengene.
seini Skrevet Januar 3, 2006 Skrevet Januar 3, 2006 Jeg MÅ ha i nærmeste fremtid, usikker på hvor. Om noen melder seg på til gruppekjøp så er jeg med om det er noen bra stusser å velge mellom her.
AC Schnitzer Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Skrevet Januar 11, 2006 Vi kan få rabatter ved gruppe kjøp av Eisenmann. Flere som er intr?
gdf Skrevet Januar 11, 2006 Skrevet Januar 11, 2006 Noen som vet (norske) priser på Eisemann anlegg, evt hvor mye kvantumsrabatt vi kan regne med å få om flere går i lag å kjøper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå