Schnellfahren Skrevet Desember 12, 2005 Share Skrevet Desember 12, 2005 Jepp, termostaten har tatt kvelden... og nå begynner det å bli litt kaldt, så hadde vært greit å få fiksa det! Noen her som kan forklare meg hvordan man går frem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 er en sånn gjør det selv side her med termostat på e34. er vel samme greie på alle? eller beviste jeg min uvitenhet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 kommer vel litt ann på åssen motor som sitter i bilen, jeg byttet termostat på min 323 E36 for et par uker siden, fant fort ut at for å komme til termostat huset måtte jeg ut med radiatoren, kåpa bak og vifta, ikke noen stor jobb. Når det er ute sitter det et mørkebrunt, rundt hus litt nede på blokka i framkant, (kan se det ved at 2 radiator slanger møtes her, med dette huset i midten) skrur bare ut det, sitter med 2 skruer oppe og 2 nede, de i bunn ser du ikke da de sitter under dette huset! Når det er av ser du rett inn på termostaten, skifter ut denne og monterer sammen igjen! Slik var det på min motor, men mulig det er lettere og komme til på en 4'er, at du slipper tappe kjølesystemet osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=35 Har du M40 motor skifter du bare termostaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 Har du M40 motor skifter du bare termostaten Har M40 ja... Jeg må vel lufte for det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 er 3 skruer på termostathuset skur av de, vipp ut termostaten, sett i den nye å skru igjen.. ta av returslangen på radiatoren å fyll vann ned i motoren med vann/frostveske til det er fult.sett på igjen slangen å fyll opp ekspangsjonstanken til merket. og start opp bilen..og kjør bilen varm og komtroller vann... har jeg glemt noe som må gjøres??hmm...lettere å gjøre det enn å skrive åssen det gjøres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå