Gå til innhold

Hvilken lyspærer anbefales for og få xenon look??


BmwE92
 Share

Anbefalte innlegg

Philips BlueVision evt Osram CoolBlue

ikkje nokon av desse som gir til forveksling likt lys med xenon...

Eg har prøvd det meste og finner ingen som er spes bra. Har prøvd å bytte i langlys og grøftelys (har Xenon i nærlys)....

Enda med CoolBlue, men ...bob bob!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philips BlueVision evt Osram CoolBlue

ikkje nokon av desse som gir til forveksling likt lys med xenon...

Eg har prøvd det meste og finner ingen som er spes bra. Har prøvd å bytte i langlys og grøftelys (har Xenon i nærlys)....

Enda med CoolBlue, men ...bob bob!

Var vel ikke "lys som er til forveksling lik xenon" han spurte etter heller.. Han ville ha pærer som ga hvitt lys. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har letet lenge etter dette. Og det jeg har funnet ut, er at du må utenlands for å skaffe skikkelige xenon-look pærer.

Jeg har kjøpt mine på Ebay i USA. De gir et meget pent blåhvitt lys, og du merker STOR forskjell fra standard-pærer.

Her er samme type pære som de jeg har:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-8500K-BLUE-H7-XENON-HID-HEADLIGHTS-or-FOGLIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ36476QQitemZ8021217987QQrdZ1

Veldig fornøyd med disse. Kjøper alltid noen par om gangen. Har nok litt mindre levetid enn org.pærer, men i min mening er det helt klart verdt det. Har disse i nær-, fjern- og tåkelys. Passer veldig bra til CCFL-angel eyesene mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philips BlueVision evt Osram CoolBlue

ikkje nokon av desse som gir til forveksling likt lys med xenon...

Eg har prøvd det meste og finner ingen som er spes bra. Har prøvd å bytte i langlys og grøftelys (har Xenon i nærlys)....

Enda med CoolBlue, men ...bob bob!

Var vel ikke "lys som er til forveksling lik xenon" han spurte etter heller.. Han ville ha pærer som ga hvitt lys. :roll:

æææææ jaaa!!!! :?:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silverback: Fikk lyst til å bestille slike pærer, men har aldri handla noe på ebay før. Kan man stole på folk som selger der? Hvordan foregår betaling/leveranse(porto/toll)? Hvilke pærer trenger jeg til en E36 uten tåkelys?

Har handla mye på Ebay. Både i USA og Tyskland. Det man ser litt etter i forkant, er folk som enten er "Powerseller" eller har god karakter. Du kan f.eks se på den linken jeg la inn her over. Under Seller information, finner du info om selgeren. Positive Feedback bør være høy, og man ser også antall feedback. Pleier selv handle på de som har Ebay Stores. Det er store seriøse selgere. Har aldri blitt lurt der. (i motsetning til på QXL) :roll:

Betaling skjer via Paypal, som er et betalingssystem for netthandel. Da slipper du oppgi kortnr og slikt, da dette er lagret gjennom paypal.

Når det gjelder toll, så har der vært litt hipp som happ når jeg får regning på det. Noen ganger kommer det, og noen ganger ikke. Dette blir i så fall etterfakturert.

Aner ikke hvilke pærer du bruker. Men det er det sikkert andre her inne som kan svare på. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Tenkte jeg skulle legge ut bilder fra før og etter montering av xenon match pærer... kan ikke si annet enn at jeg ble kjempefornøyd. Er H11 pærer så er jo ikke å få tak i i xenonkit. Og ja, jeg tok selvfølgelig ikke bilde etter at jeg bare hadde byttet på ene siden... :oops:

Før:

diverse0380jt.jpg

Etter: :D

n2220257ay.jpg

Da har jeg tri-xenon da :wink:

n2220235ex.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...