Divine Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg har ikke satt de på før, men noen har prøvd og stjele den ene min, og har da knekt en del av festene. For meg ser det ut som det skal sitte en del i framkant av døra, som lista skal skyves inn på før den blir klemt på plass. Stemmer dette ?! Jeg må nemmelig vite hva jeg skal handle av biter. Tar ikke sjans på og ta av listen på andre siden, da mange av de klipsa som skal in i selve døra var så sprø at de knakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 de stemmer, du skyver di ut, men bare bruk eit skrujern og press opp helt attmed klipsa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 Flott !! Snakket med en fyr på Gs og bestilte klippsa jeg trenger fra de. Han var litt usikker på hvordan lista festes i fram kant med døren. Jeg sa jeg trodde det skulle sitte en del på selve døren, og at listen skal skyves in på denne. Det så iallefall slik ut selve listen jeg har. Han skulle sende med det han mente jeg trengte om ikke annet Irriterende at folk gjør slikt, men igjen. Bra han ikke fikk pelt av hele listen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Det er e-36 du har?? i såfall så er det bare å plasere alle klippsa på listen sånn att de treffer hvert sitt hull. den framerste skyver du på plass før du monterer listen. ikke press lista på plass men bruk knytt neven å slå akuratt der hvor klippset er på lista. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå