ewadE30 Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Har en 88 mod 318i E30 som bestandig stopper når jeg slepper gassen i rundkjøringene og trår inn clucthen. Den starter alltid igjen med en gang men er ganske irriterende. Noen som vet grunnen? Kan det være kondens i bensin? Mvh ewadE30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 det høres ikke ut som symtomene for kondens..hvordan er bilen når du skal parkere? tomgang o.l?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 forklar litt mer om hva som skjer før den stopper..blir lettere å hjelpe jo mer vi vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Har en 88 mod 318i E30 som bestandig stopper når jeg slepper gassen i rundkjøringene og trår inn clucthen. Den starter alltid igjen med en gang men er ganske irriterende. Noen som vet grunnen? Kan det være kondens i bensin? MvhewadE30 Går tomgangsmotoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ewadE30 Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2005 tomgang går den noen ganger jevnt, andre ganger veldig ujevnt. når jeg starter bilen om morgenen så er det som regel veldig ujevnt turtall, selv etter å ha kjørt en halvtime... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 min var også sånn her om dagen, det virka som at den av og til trakk falskluft, men det burde isåfall vært konstant... kompis av meg skyldte på kondens i bensin, men jeg vettkje. det ble ihvertfall borte igjen på min =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Sjekk for falsk luft. Virker bensinpumpa skikkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 tomgang går den noen ganger jevnt, andre ganger veldig ujevnt. når jeg starter bilen om morgenen så er det som regel veldig ujevnt turtall, selv etter å ha kjørt en halvtime... Som spørsmålet mitt var.. GÅR tomgangsmotoren? (bare sett på tenning trinn 2, og kjenn på den om den summer) Da den evntuellt ut og rengjør samt smør den opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 jeg sleit med dette på min gamle motor og der var det kun feil justering av CO-skruen på LMM. etter litt prøving og feiling med justering av den så blei den helt fin igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 det høres ut som lamdasonden... jeg fikk vite at det var det som var problemet på min. jaga når jeg slapp gassen og aktiverte clutchen.. når den jaga så slo den seg av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 skjer det bare når det regner ute? har noe av det samme problemet når det regner ut og motoren er kald. Skal skifte plugger nå til helgen. Kanskje det er en ide å skifte pluggledninger å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå