DarkZun Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Ikke brukt, bare prøvd i bilen. Selges grunnet original seter istedet. Understell medfølger til begge stolene, og er enkle å montere i hvilken som helst bil. Ryggen kan justeres opp og ned, og hele stolen frem og tilbake. Comforten er meget god, samtidig som det er ekstrem sidestøtte i bunn og rygg. Jeg valgte stolene pga uteseende og form, så jeg tror de fleste vil være fonøyd med dette. Jeg betalte 7000 for begge stolene. Selger dem nå for 4000 inklusiv understell til begge. NB! Emblemene på bildet sitter ikke fast i stolen. Mail meg på darkzun@spray.no eller svar på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Hvilket merke er det, og hvor bort du hen i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Lurer på det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Står klart og tydelig at han bor i Fredrikstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Står klart og tydelig at han bor i Fredrikstad Ehh.. ja.. Hadde det litt travelt når jeg la inn innlegg. Skal se bedre etter neste gang. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå