Gå til innhold

hvordan finne ut om km stad er stilt tilbake?

Maxxsonics
 Share

Anbefalte innlegg

1: Sjekke bilen generelt, slakk i dører, treige vinduer, takluke, låser,

slakk i forstilling, driverk, foringer, slitasje på seter, girkule, pedaler,

ratt, brytere, ellers se nøye.

2: Sjekke opp tidlegare eigere, høre med dei, sjekke opp på eu-godkjenninger, foriskringselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stikk innom et bmw-verksted..de finner det ut fort..

har sjekket på bmw selv tidligere og de kobler visst til noe bare. vet det er samma på Audi/Volkswagen

var innom med min siden den har lav km(135`),men de kunne ikke sjekke det på 92mod. så bare på almenntilstanden og kom med synspukter. har norsk bil så jeg tok også kontakt med tidligere eiere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en nyere modell kan BMW lese av km stand fra nøkkelen. De kan også gå inn i elektronikken og sjekke der. En idé er å ta en NAF kontroll, eller tilsvarende hos BMW, spesielt hvis det er en dyrere bil

Dette trodde jeg også, men det viser seg å være feil. BMW kan ikke lese av km-stand ved hjelp av nøkkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på eldre km-tellere med rundetellere må vel de brekke av en liten plast sikring for å kunne skru rundt på disse..?

Kanskje på Bmw, det vet jeg lite om, men ikke på mange andre bilmerker nei! Man behøver ikke å brekke noe som helst i mange tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en nyere modell kan BMW lese av km stand fra nøkkelen. De kan også gå inn i elektronikken og sjekke der. En idé er å ta en NAF kontroll, eller tilsvarende hos BMW, spesielt hvis det er en dyrere bil

Dette trodde jeg også, men det viser seg å være feil. BMW kan ikke lese av km-stand ved hjelp av nøkkelen.

Jo, de kunne det på den 2000 mod e46 som kollegaen min kjøpte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...