Loite Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 hei. Har problemer med at bilen fusker noe sykt, og bruker litt mer bensin.. har nå bytta, det meste.. men tenkte på luftmengemåleren. HVordan finne ut at den er i stykker? litt kjipt å bytte den, vist ikke det er den.. kosta jo litt. og i tilfelle, hvor får jeg tak i brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Desember 13, 2005 Share Skrevet Desember 13, 2005 Her finner du det meste av bruktbildeler til biler http://www.nbfbildeler.no Har litt av de samme symtonene på min E34, verkstedet fant ut at det var feilkode på ECUen min (hjernen) ... så visst det ikke hjelper med ny luftmengde måler så er kansje ECUen problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 For det første så har du luftMASSEmåler og ikke mengdemåler på din bil. Jeg har en brukt en liggende, sjekk med de 3 siste talla (Boschnr'et) på den, så skal jeg se hva for en jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 For det første så har du luftMASSEmåler og ikke mengdemåler på din bil.Jeg har en brukt en liggende, sjekk med de 3 siste talla (Boschnr'et) på den, så skal jeg se hva for en jeg har... Masse og mengde er det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 For det første så har du luftMASSEmåler og ikke mengdemåler på din bil.Jeg har en brukt en liggende, sjekk med de 3 siste talla (Boschnr'et) på den, så skal jeg se hva for en jeg har... Masse og mengde er det samme masse og mengde er ikke det samma så vidt jeg veit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Ikke det samme nei. Mengdemåleren har klaff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Masse og mengde er det samme Ehh.. javel?? Tror nok ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Får dem billige brukt fra www.koed.dk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 hei.Har problemer med at bilen fusker noe sykt, og bruker litt mer bensin.. har nå bytta, det meste.. men tenkte på luftmengemåleren. HVordan finne ut at den er i stykker? litt kjipt å bytte den, vist ikke det er den.. kosta jo litt. og i tilfelle, hvor får jeg tak i brukt? Har du prøvd å skiftet lamdasonde`n...? Bilen min å fjusket helt forferdelig ei stund, trodde det var luftmassemåleren, men jeg hørte meg litt rundt om å de mente jeg burde prøve å skifte lambdaen først. Det gjorde jeg og bilen ble helt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå