Hr.smith Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Som dere kan se har bilen min fått seg en smell...den stod parkert fredlig og stille for seg selv i byen på mandag kveld da en dame rygga inn i den. Jeg så ikke noe før dagen etter, heldigvis la hun igjen tlf nr sitt. Fikk tak i henne idag på tlf, og fikk gjort opp! Hvor mye tror dere jeg får for skaden? Noen som vet hvor jeg får kjøpt den fangern min (dietrich concept) Kikka litt på internett men finner ikke akkurat samme...! http://img228.imageshack.us/img228/2829/bim48ps.th.jpg' alt='bim48ps.th.jpg'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Bra at det finnst ærlige sjeler her i denne verden da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 ja takk for det! Jeg hadde aldri stukket fra noe sånt uten å legge fra tlf. Jeg fikk ikke tak i hun før idag, prøvde å ringe henne hele tirsdag uten noe svar...da blei jeg litt nervøs!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 kan eg godt forstå! det var noken så tok heile sida på gamlebilen min mens eg var inne å handla på rema, fikk sjokk når eg kom ut etter 15min. ikke så mye som en lapp en gang! skikkeli morro å måtte betale det selv ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 ja uff..sånne folk skulle fått en jævli straff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Hu sku jo nesten fått en liten påskjønnelse. Ikke mange som legger igjen navn og nr idag. Send a blomster mvh bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 ...snill dame! (send ein blomst til ho!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 vet om en som skal selge en slik fanger faktisk! Men den er rød (hvis den ikke er solgt da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 den jeg har kjøpt av han du snakker om tenker jeg, var å henta den i moss for en mnd siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 den jeg har kjøpt av han du snakker om tenker jeg, var å henta den i moss for en mnd siden! Ok! Så litt Quick-lakka ut, mattsort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 veldig quick lakka å faktisk...gidder ikke styre no med det siden jeg har lakk stående til hellakkering som kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Hvorfor ikke investere i org M3 front da? Er vel ikke du som skal betale? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 har prøvd m3 front før, var fint det men syns denne var litt kulere...smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 BLIR VARM I SJELA Er ikke ofte man hører om ærlige folk i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå