artofdesign Skrevet Desember 14, 2005 Skrevet Desember 14, 2005 Jeg er på jakt etter en varmeapperat ventil. Er intr i denne delen... får ikke varme i bilen uten den delen. Har en BMW 520i fra 1994, om det har noe å si?
///Molly Skrevet Desember 14, 2005 Skrevet Desember 14, 2005 Den du har,kan renoveres: http://www.autopower.se/mekartips/default.asp Se under: Det kommer bare varme....... Hvis dette er rette delen,da!
artofdesign Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Skrevet Desember 14, 2005 Hmmm... har ikke den motoren der da, men må være noe nokså likt! Takker... Har en E34 jeg da. Verkstedet sa det var varmeapperat ventilen som nå byttes. Men de har helt sikkert ikke skrudd på noe... men feilsøkt dit.
jarli Skrevet Desember 14, 2005 Skrevet Desember 14, 2005 Jeg er på jakt etter en varmeapperat ventil.Er intr i denne delen... får ikke varme i bilen uten den delen. Har en BMW 520i fra 1994, om det har noe å si? Jeg har varmeventil til e34 dersom du ikke får til å renovere den gamle.. 550kr+frakt
artofdesign Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Skrevet Desember 14, 2005 Er intr i den... hvor langt har den "gått"? Du garanterer at den virker?
jarli Skrevet Desember 15, 2005 Skrevet Desember 15, 2005 Er intr i den... hvor langt har den "gått"?Du garanterer at den virker? Har egentlig ikke peiling på hvor langt den har "gått"..Jeg skal testkjøre den før jeg sender den til deg..
artofdesign Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Skrevet Desember 15, 2005 Hei... beklager. Har bestilt av OS Bilderer nå jeg, brukt. 3 månders garanti. Beklager, men takker så mye for hjelpen!
jarli Skrevet Desember 15, 2005 Skrevet Desember 15, 2005 Hei... beklager.Har bestilt av OS Bilderer nå jeg, brukt. 3 månders garanti. Beklager, men takker så mye for hjelpen! hehe:) helt greit! Jeg trenger den sikkert selv en gang
artofdesign Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Skrevet Desember 15, 2005 Takk da Burde jeg få et verksted til å bytte den for meg? Eller er det noe jeg "enkelt" kan knote meg frem til selv? Evnt arbeidstid på det?
jarli Skrevet Desember 15, 2005 Skrevet Desember 15, 2005 Takk da Burde jeg få et verksted til å bytte den for meg? Eller er det noe jeg "enkelt" kan knote meg frem til selv? Evnt arbeidstid på det? Dette klarer du selv..Håper jeg Det er ganske lett, jeg tok ca. 15min dersom jeg ikke husker feil..
artofdesign Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Skrevet Desember 15, 2005 Bare å sku av slangene, og delen? Så da jeg er ferdig er det bare å fylle på med kjøleveske? Er ikke noe spess annet?
jarli Skrevet Desember 15, 2005 Skrevet Desember 15, 2005 Bare å sku av slangene, og delen?Så da jeg er ferdig er det bare å fylle på med kjøleveske? Er ikke noe spess annet? Nei det er ikke verre nei
Trotto Skrevet Desember 15, 2005 Skrevet Desember 15, 2005 Håper det er greit jeg spør om noe annet i denne tråden - det virker langt på vei at artofdesign blir hjulpen her. I sommer har jeg kjørt uten en av kontaktene på denne varmeapparatventilen koblet til. Grunnen er at om jeg kobler til, så brummer den masse, og etterhvert lukter det brent. Jeg konkluderer da med at en eller begge spolene som er avbildet på autopower er i ferd med å ta kvelden. Kan denne modulen alene bestilles som reservedel, eller må man kjøpe hele pakka? Noen som har vært borti lignende?
artofdesign Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Skrevet Desember 15, 2005 Den du har,kan renoveres:http://www.autopower.se/mekartips/default.asp Se under: Det kommer bare varme....... Hvis dette er rette delen,da! I denne teksten står det noe om at batteriet + og - må kobles fra, stemmer det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå