M3cabriolet Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 jeg lasta ned worms 3d i går, og den dukket opp som en .bin -fil! er det noen som vet hva jeg må gjøre for å få kjørt spillet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 jeg lasta ned worms 3d i går, og den dukket opp som en .bin -fil! er det noen som vet hva jeg må gjøre for å få kjørt spillet? prøvd å pakke det ut?? trykk på alle program filene som ligger i mappen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 pakke det ut? det er jo ikke en mappe, det er en eneste fil på 789MB eller no i den dur... men jeg vet ikke åssen jeg skal kjøre det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Du må ha enten Daemon Tools eller Alcohol 120% Du har lastet ned en Virtual CD.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 ...og hvis du syntes det blir for vanskelig, så kan du bruke brenneprogrammet ditt til å brenne den ut på en CD. Det er bare et image/speil. På en måte en zippet mappe, bortsett fra at den ikke er zippet (/pakket/komprimert). I brenneprogrammet ditt må du lete etter "Burn image" eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Jepp.. veldig enkelt program! deamon fungerer helt sikkert til worms spillet. hvis jeg ikke husker feil du trenger alcohol til noen spill.. Du må mounte den .bin fila! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Og for at forslagene her skal fungere, så trenger du også en .cue-fil..den er på en par kB.. Heter det samme som .bin-filen, bare annen ending.. Bruker du brenneprogrammet ditt f.eks. Nero, velg Burn Image, så leter du bare opp .cue-filen, og Nero fikser resten selv..enkelt forklart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 brennern min funker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 viss filen er på 780mb, så går ikke det på en cd uansett. Last ned deamon tools. gå til www.download.com, Søk på daemon tools der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 viss filen er på 780mb, så går ikke det på en cd uansett. Last ned deamon tools. gå til www.download.com, Søk på daemon tools der. får ikke opp soden... sliter med at alle sidene jeg fant om nedlasting av deamon på google og feiler! hva er det for no tull?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Forsøk http://www.winfiles.com og søk etter daemon tools Funket for 3 min siden iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 viss filen er på 780mb, så går ikke det på en cd uansett. Last ned deamon tools. gå til www.download.com, Søk på daemon tools der. Jo da, den går på en CD allikevel, fordi image filer tar såpass eller faktisk enda litt mer til tider. Men de passer på en cd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 M3cabriolet: Hva er e-maileadressa di? Kan sende deg Daemon Tools. Er kun et program på 0.5 mb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Ok det visste jeg ikke. Men www.download.com skal funke det! var akkurat der nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 14, 2005 Share Skrevet Desember 14, 2005 Viss du legger meg til msn så kan jeg sende deg filen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå