Gå til innhold

Intressekoll på min m3e30


Extreme
 Share

Anbefalte innlegg

Fin bil

Jeg har ikke noen form for vettig pris å gi deg, men vist vi bare sier 60000 svenske, så blir det ca 51000.- norske. og med de idiotiske prisene norge har på avgifter på bil så må vi normen betale tilsammen 123500.- for å få bilen til norge!

Syke syke Norge

ga bilen 286 hester jeg da hehe

tror nok du må gi mer enn 60000,- svenske for den... :wink: pluss på 50 till, så hjelper det.

hvorfor ga du den 286 hk? den har jo 195.

Jeg kom bare med et regnestykke.

Jeg tenkte feil når det gjalt hk :wink:

og har den bare i underkant av 200 hk, syns jeg prisen du mener er for høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og har den bare i underkant av 200 hk, syns jeg prisen du mener er for høy :)

det er det M3 ligger på i sverige +/-..

tror ikke han selger denne bilen for under 100`.

hmm tänkte ju inte på era avgifter i norge,de är ju riktigt tråkit att de kostar så mycket pengar för er och ta in den :? .Men som Andersen säger,ja säljer den ju inte för ja måste utan ja säljer den om ja kommer överns med Vikås,som ja pratar med lite nu! 100.000 är för dåligt betalt för ja ska tänka på och sälja den.Motor är ju i nyskick+lådan med+fälgar o däck o kaross o lack!hela bilen känns ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert i å kjøpe bare BBS felgene. :wink:

Inget säljs utan att bilen är såld,o bilen säljs inte om ja inte får ett bud som jag är nöjd med!då behåller ja den.Sen beror de ju om Daniel Vikås ska sälja sin o till vilket pris 8)

Er denne M3en til daniel en bil jeg burde kjenne til? Aldri hørt om bil eller mann før.

Gamle Kjell Rune sin

Ahhhh, da er jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...