Jonte Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Selger mine helt nye og strøkne E36 Cab/Coupe Angeleyes Lykter i Chrome pga av at jeg vil ha sorte lykter igjen. De er helt strøkne og nye, bare montert på bil som ikke er kjørbar. GI BUD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Ettersom det ikke står noe minstepris slenger jeg ut et bud på 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_320 Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 hei! er det blå ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvilket merke er disse? Litt off topic, men har litt lyst på slike selv (sedan). Hvor kjøpte du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 de passer ikke sedan altså`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 1500kr er budt, men for den prisen blir de nok liggende i garasjen. Hr. Smith, har sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_320 Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 1500kr er budt, men for den prisen blir de nok liggende i garasjen.Hr. Smith, har sendt deg en PM hvor mye ska du ha imella med mine gamle løkte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Fine lys.. det er ikke ofte slike humbug-lys ser ok ut..men desse så skikkelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 1500kr er budt, men for den prisen blir de nok liggende i garasjen.Hr. Smith, har sendt deg en PM hvor mye ska du ha imella med mine gamle løkte? Har du enda ikke sendt dem? Det er jo en uke siden vi avtalte handel! Du får gi meg et bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_320 Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 1500kr er budt, men for den prisen blir de nok liggende i garasjen.Hr. Smith, har sendt deg en PM hvor mye ska du ha imella med mine gamle løkte? Har du enda ikke sendt dem? Det er jo en uke siden vi avtalte handel! Du får gi meg et bud. grunnet er pga har vært sykemeldt denne uka,ska send dem imårra. Kun ikke ha kjørt nåen plass. 1300 imella? sei en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 1500kr er budt, men for den prisen blir de nok liggende i garasjen.Hr. Smith, har sendt deg en PM hvor mye ska du ha imella med mine gamle løkte? Har du enda ikke sendt dem? Det er jo en uke siden vi avtalte handel! Du får gi meg et bud. grunnet er pga har vært sykemeldt denne uka,ska send dem imårra. Kun ikke ha kjørt nåen plass. 1300 imella? sei en pris Hva er det med disse skambudene? Det er helt nye lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_320 Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 hva kosta di ny? kom med en pris,mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 jeg hadde slike på min forrige e36 å de passer til både coupe og sedan pga at det er bare en list ute med blinklyset som man fjerner så passer den sedan. Passformen til sedan er hvertfall ikkje allverdens. Jeg kjøpte mine på eBay for ca 2500,- totalt med frakt og mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knet Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 passer de touring kan gi 1700 hvist de passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Sorry, men halvveis OT: hvordan er projektorlyset sånn generelt, og sammenliknet med standardlyktene til E36-en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå