Ole-P Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 er en som muligens skal kjøpe m20b20 toppen min med eller uten inmat og kanskje med insuget og så lurte på om noen av dere vet hva som er normal pris å ta for noe sånt. jeg har ikke tenkt å ta noe blodpris da jeg ikke skal bruke delene selv men er jo int i å få noe peng for det liksom denen toppen har sittet på en 87mod og aldri vært tuklet med. så mener dere er fornuftig på en sånn topp med deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 ingen som har noe snøring om hva jeg burde ta for den? ingen som har noe formening om hva jeg ikek burde gå under osv`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Er jo ikke verdt all verden da.tusen lapp eller noe,litt avhennig av stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Hvis det er en vanlig topp (ikke overhalt) og med garanti at den er uten sprekk, så tar jeg alltid 1500 for en M20 b20 og b23 topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2005 tenkte på 1500 med insug og orginal inmat. og den er ikke overhalt, er det jeg skal legge ut for veiva jeg skal kjøpe så da går jeg ikke i pluss eller minus når det gjelder på lommeboka nå. så rundt 1000-1500 er altså ok pris for en topp med inmat og insug. (orginal topp) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå