vanos Skrevet Desember 15, 2005 Skrevet Desember 15, 2005 Har problemer med å ta i gang når bilen er varm....begynner å nuppe. Har bytta clutch men det hjelpte ikkje Kan det være noe med det hydrauliske på clutch systemet??????? Er manuel gir kasse..
Lien Skrevet Desember 15, 2005 Skrevet Desember 15, 2005 nuppe? En litt bedre forklaring hadde vært fint Men er det bare når bilen er varm?
vanos Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Skrevet Desember 15, 2005 Ja det er bare når den er varm Slepper du ut clutchen forsiktig rykker den litt...høres nesten ut som det kommer nokon ulyder fra drivverket når du løser ut
panasync Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 Kanskje det beryktede 2-masse svinghjulet?
M3cabriolet Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 det er ikke no løst eller slitt i festene til mellomakslingen da?
Mr.Plow Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 Jeg har akkurat samme problem på min E36 320i. Clutchen tar ujevt noen ganger ved igangsetting. Men aldri noe problem ved kald bil, så da er det vel ikke løst motorfeste eller slitt clutch. Kan det ha kommet olje i clutch huset kanskje? Noen som vet noe om dette problemet?
TOREBMW Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 det er todelt svinghjul.delt med gummilagrer imellom for å dempe slag på videre driverk osv. disse har en tendens til å løsne..kansje det er det som nupper..eller at det er olje på selve cluchen..det kan også gjøre at den nupper/rykker når man slurer
Pedi Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 det er todelt svinghjul.delt med gummilagrer imellom for å dempe slag på videre driverk osv. disse har en tendens til å løsne..kansje det er det som nupper..eller at det er olje på selve cluchen..det kan også gjøre at den nupper/rykker når man slurer Og ett slikt har jo jeg på lager...
panasync Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 Hvordan enklest bygge om til vanlig svinghjul istedenfor det 2-masse svinghjulet? Er det bare å montere på ett m20 svinghjul?
Pedi Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 Hvordan enklest bygge om til vanlig svinghjul istedenfor det 2-masse svinghjulet? Er det bare å montere på ett m20 svinghjul? Bare og bare... Du må bytte starter også, og sjekke avstand på trustlager og slavesylinder. Har et slikt svinghjul også...
panasync Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 Mener jeg har lest en eller annen plass at det var ett svinghjul som passet rett på, men husker ikke hvilket... Men tenkte det måtte være ett m20 svinghjul
Pedi Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 Mener jeg har lest en eller annen plass at det var ett svinghjul som passet rett på, men husker ikke hvilket... Men tenkte det måtte være ett m20 svinghjul Det passer rett på ja.
panasync Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 Ok, men har både 2-masse og m20 svinghjul liggende til meg selv. Så du får selge ett til mr.Vanos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå