Autoshineshop.no Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Prøver igjen og selge denne fangeren. Det er noe jobb på den, pussing og sparkling, derfor jeg selger den billig. Bildene viser hva som må gjøres. Denne selges til kr 1998,- ink frak ved forhåndsbetaling. Som du ser her, er det ikke noe som må gjøres i fronten på den. Her ser du at det er en skjøtekant i enden som må pusses vekk, dette gjelder begge ender. Skjøtekant som må pusses vekk på toppen av fangeren også. Hjørnene har fått noe skade. Bilde montert på bil: EDIT: Bilde byttet ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 det er jo ikke samme fanger som er mont på bil!! hadde det hvert det kunne jeg hvert int.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 - Ser noe forskjellig ut ja Cornelius BTW cornelius du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Hmm.. så dette selv nå også.. Da har de pokkermeg sendt meg feil fanger! Bestilte den andre jeg.. jaja... bilde er byttet ut med riktig bilde nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Glemte og skrive det, men TUV og gitter er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2005 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hmm.. er den så upopulær denne fangeren? Er det ikke ganske billig pris også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2005 Vel, ingen som vil kjøpe som sin egen "ettejul gave"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 26, 2005 Share Skrevet Desember 26, 2005 hmm lurer på om jeg har lyst på denne her jeg Hva skal man med TUV godkjenning på en fram fanger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2005 Det vet jeg faktisk ikke .. Men Rieger, NTC, Mattig og andre har med TUV godkjenninger.. Denne kan sendes i morgen, for da er posten oppe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Ingen? rydder på lageret, og har ikke plass til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Dump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Hei, jeg kan være interessert. Passer fangeren til sedan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet Januar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2006 ja, det mener jeg at den skal gjøre. Frontene er vel det samme på de fleste, er bakfangerne og ev. sideskjørter som er forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg