Aama_Racing Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Satt og lekte litt med tanken om at vist jeg fikk tak ti en 323 blokk, veiv, stempler. flytte over resten av delene fra 320 min, og sette på turbo, og lade rundt 0.5 bar, hva må evt. gjørest med f.eks stempel osv? hvilken turbo passer til slikt osv.. noen so kan si ca hk? (M20 motorer) og hvor mye kan jeg kjøre på i ladetrykk på original motor uten store modifiseringene? og at den allikevel blir driftsikker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 15, 2005 Share Skrevet Desember 15, 2005 Dekomp og ARP. Rundt 1 kg ladetrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 på 0,5 bar treng du ikkje gjer nåkkå anna enn å sette på turbo. måtte kjøre på over 1bar på min før d skjedde nåkkå gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 men du må bytte signaturen din! "No turbo shit, Just real power;) " Passer ikke hvis du skal turbo konvertere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Har turbo på 323 jeg..... Du bør: Dreie stemplene ARP-bolter, vet ikke om det gjør nytta på org. pakning. Jeg skal i hvertfall kjøre med ARPboltene og MLS pakning Mer bensin, tillegsdyser eller strørre dyser Nedjustert tenning IC Piggyback(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå