Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og lekte litt med tanken om at vist jeg fikk tak ti en 323 blokk, veiv, stempler. flytte over resten av delene fra 320 min, og sette på turbo, og lade rundt 0.5 bar, hva må evt. gjørest med f.eks stempel osv? hvilken turbo passer til slikt osv.. noen so kan si ca hk? (M20 motorer)

og hvor mye kan jeg kjøre på i ladetrykk på original motor uten store modifiseringene? og at den allikevel blir driftsikker?

Skrevet

men du må bytte signaturen din! "No turbo shit,

Just real power;) "

Passer ikke hvis du skal turbo konvertere:)

Skrevet

Har turbo på 323 jeg.....

Du bør:

Dreie stemplene

ARP-bolter, vet ikke om det gjør nytta på org. pakning. Jeg skal i hvertfall kjøre med ARPboltene og MLS pakning

Mer bensin, tillegsdyser eller strørre dyser

Nedjustert tenning

IC

Piggyback(?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...