NSS Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Nå hvordan slipper jeg army`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Du skal ikke slippe, du skal bli grensejeger du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Nah, de hadde ikke plass, alt var fullt Skal på madla i sjøforsvaret , men siden jeg har fått tilbud om lærlingplass, slipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Er du lærling, og du blir innkalt - så kan du si du går i læra så blir du ikke kalt inn igjen før læretida er over. Og sånn som forcen har blitt nå i det siste blir du sikkert ikke kalt inn en gang. Lykke til med lærlingelønna, det svir å være bilfreak i dette landet på den lønna. hehe, prøv å flytt ut i tilleg så kan du se hvordan jeg har det:) søk forresten om stipend/lån også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Har bedre råd som lærling enn i førstegangs tjenesten.Bra du slapp fors`en da.Det er bortkastet tid og penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Jepp, Norges STØRSTE barnehage Du må søke om utsettelse. Pappa søkte om omplassering for 40 år sia, og det jobber dei med endå. Fritatt eg. BTW: Gratulerer med lærlingplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikjah Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Sålenge du sier at du skal ta utdannelse pleier de å være snille, jeg bare nevnte at jeg skulle bli lærling, så utsatte hu det 1 år. Hu militær dama var faktisk ganske søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Nah, de hadde ikke plass, alt var fullt Skal på madla i sjøforsvaret , men siden jeg har fått tilbud om lærlingplass, slipper jeg Hmm, ok... men som sagt; Da går du glipp av noe! Rart de sier det er fullt siden de også har landets største frafall av soldater, uansett; sjøforsvaret vet jeg svært lite om... hadde en kompis som var på kongeskipet, det var visst veldig bra, ikke fysisk krevende over hodet, men en del festing i forskjellige havner etc. Lykke til med lærlingplassen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Grattis! Ikke alle som er så heldige hører jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 ka du har fått lærlingplass som da? sleit eg o med å få plass (haugesund) som eletrikar.. men nå fekk eg o.. så då blir te på sjøen som skipseletrikar.. noken andre så jobbe ute på sjøen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Har gått maskinistlinja og var ute på båt men nei takk!!..ikke noe for meg...Nå blir neste lastebil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Kjørte turbuss heile militærtjenesta (hadde en fast buss som jeg kjørte hele tida) med turnus 5 dager på og 9 av, og hadde det kongebra..! For de som har vært på Madla i Stavanger, så var det en av de blå... Kjørte på alt fra Generaler til desse aspirantene på Madla En opplevelse jeg faktisk ikke ville vært foruten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Har gått maskinistlinja og var ute på båt men nei takk!!..ikke noe for meg...Nå blir neste lastebil:) hehe.. ka så va så gale me d da? blei du sjøsjuk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Er maskinist eg. Seilte noen år på langfarten, men blei lei av de lange skiftene(3mnd på/av). Jobber nå på lokal ferje heller Hadde læretiden på tankbåt....Så og lærte mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Er maskinist eg. Seilte noen år på langfarten, men blei lei av de lange skiftene(3mnd på/av). Jobber nå på lokal ferje heller Hadde læretiden på tankbåt....Så og lærte mye. okeyda.. kjenne ein så går som styrmann på kjemikalietanker.. han og går 3 mnd av/på seie d e lenge han og.. men men.. ska ut te sommaren eg.. så glede meg.. men de har bare trikkar på større båtar så blir kje noke ferja på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå