Gå til innhold

Jeg fikk lærlingeplass!

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er du lærling, og du blir innkalt - så kan du si du går i læra så blir du ikke kalt inn igjen før læretida er over. Og sånn som forcen har blitt nå i det siste blir du sikkert ikke kalt inn en gang.

Lykke til med lærlingelønna, det svir å være bilfreak i dette landet på den lønna. hehe, prøv å flytt ut i tilleg så kan du se hvordan jeg har det:)

søk forresten om stipend/lån også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, de hadde ikke plass, alt var fullt :( Skal på madla i sjøforsvaret , men siden jeg har fått tilbud om lærlingplass, slipper jeg :)

Hmm, ok... men som sagt; Da går du glipp av noe! :wink:

Rart de sier det er fullt siden de også har landets største frafall av soldater, uansett; sjøforsvaret vet jeg svært lite om... hadde en kompis som var på kongeskipet, det var visst veldig bra, ikke fysisk krevende over hodet, men en del festing i forskjellige havner etc.

Lykke til med lærlingplassen da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte turbuss heile militærtjenesta (hadde en fast buss som jeg kjørte hele tida) med turnus 5 dager på og 9 av, og hadde det kongebra..! For de som har vært på Madla i Stavanger, så var det en av de blå...

Kjørte på alt fra Generaler til desse aspirantene på Madla :wink:

En opplevelse jeg faktisk ikke ville vært foruten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er maskinist eg. Seilte noen år på langfarten, men blei lei av de lange skiftene(3mnd på/av). Jobber nå på lokal ferje heller :)

Hadde læretiden på tankbåt....Så og lærte mye.

okeyda.. kjenne ein så går som styrmann på kjemikalietanker.. han og går 3 mnd av/på seie d e lenge han og.. men men.. ska ut te sommaren eg.. så glede meg..;)

men de har bare trikkar på større båtar så blir kje noke ferja på meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...