Sagen Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Har funnet noen TG-xer som jeg prøver å laste ned. Men sliter med at det går fryktelig tregt Bruker Azureus, og søker på xspy.com Får opp melding om NAT-feil. Bruker Telenor ADSL, og har rettet opp dette med porter. Men så bruker jeg trådløs ruter, og mistenker at det ligger noe problemer der også?? Finner ikke noen tilsvarende innstillinger for porter der.... Noen som vet hvordan man kan rette opp dette på trådløst?? Bruker en Topcom Skyr@cer.... Please help!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Se på denne siden for hvordan du forwarder porter: http://www.portforward.com/english/rout ... rindex.htm (søk etter "topcom" på den siden --> Ctrl + F ) Hvis du ikke finner routeren med akkurat samme navn, så kan det fortsatt hende at innstillingene ser nogenlunde lik ut. Prøv deg litt frem! EDIT: på neste side etter du har valgt router, så finner du en side hvor du velger det programmet du skal port forwarde til. Hvis du ikke finner det der, prøv med x, elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Var ei kjempebra side, og har gjort som det sto der. Men for fortsatt NAT-feil når jeg tester konfigurasjonen på Azureus Noen andre om har hatt lignende problemer? Lyst å laste ned MER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Denne du har? http://www.portforward.com/english/rout ... tation.htm Hvilken farge har fjesene på azureus hos deg? Har du mange delere/spredere på den xen du laster ned? Har hatt samme problem som deg. Har en thomson speed touch modem og linksys tråløs ruter. Jeg måtte åpne portene i begge to. Var mye styr med dette. Men leste meg til det på www.portforward.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 www.finalgear.com har alt av top gear og fifth gear.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Er nok ikke det jeg har nei... Låner noe gammalt møl fra en kompis. WBR 7011b heter den. Fant den ikke på lista der heller, men fant de samme innstillingene på min... Men nå kom jeg på en ting, har glemt å oppdatere ADSL-modemet etter jeg skiftet porter igjen.... Tester det, så krysser jeg fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Har du satt opp portene i azureus da? Har du åpnet portene i den trådløse ruteren? har forstått det slik at du har modem å trådløs ruter separat? Du må huske å trykke på "save and exit" når du har gjort endringer i portene eller annet. Evt. hva heter den trådløse ruteren din? Et tegn på at portene er åpne og stemmer overens er at fjesene blir grønne. Her er en link til forwarding i azureus : http://www.portforward.com/cportsnotes/ ... reus22.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Jeg anbefaler port 55100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå