BimmerKing Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Har en -88 520, som stoppet plutselig idag. Kjørte som vanlig til jobb, parkerte bilen der og gikk over i Maxi'en som jeg kjører på jobb. Når jeg kom for å sette igjen maxien og reise hjem startet jeg Bimmer'n og begynte og koste av den all snøen som var kommet. Da jeg satte meg i bilen og skulle ta løs, så kom jeg 1 m bakover og da stoppet bilen. Siden ville den ikke starte igjen. Etter en stund så tok den etter det når jeg kinner, men den starter ikke. Kammen går rundt så det er nok ikke registeret..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 kjinn til krampa tar den.. med flat pedal! den har rett å slett surna! ikkje flir.. bare prøv! Bensinpumpa KAN vær gåen, men det tviler jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Har prøvd.... Pluggene var riktignok temmelig våte... Skal ut å prøve på igjen imorgen tenker jeg. Så da får jeg vel se da Bensin får den, for det lukter bensin utav ville h... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 den fyrer nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Dette er akkurat det samme som skjedde meg.. faktisk identisk, bortsett fra at jeg var hjemme. Den har bare gått sur. Kinna og kinna og kinna og kinna med pedalen i bunn, så kom den til slutt. Hører med til historien at jeg satt i andre plugger (de var skikkelig svarte) og snurra motoren rundt et par ganger uten pluggene i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2005 Ok.... Tenker jeg kjøper nye plugger jeg også. Det var sot på de som sto i samt at de var våte. Takker for svarene gutter. Skal ut å prøve nå Det snør "gammalerik" ute her, men det får så være.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2005 Da var mysteriet løst... Det var som Gunnar og Stian(Muren Motorsport) sa, den var rett og slett sur. Så jeg kinnet tomt batteriet, satte på startkabler og kinnet til bilen startet. Takker for tipsene gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 uberhyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå