e30racing Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Har 2 stykk framskjermer til e30 liggende,som er valset...skjermene er helt nye,aldri brukt eller lakkert,kun vært til valsing.nypris 1500 kr stk, selger begge samlet for 1500 + frakt,evnt bud.kan også bytte i no' go deler til e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Hvor holder du til i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30racing Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 En liten bygd i Møre og romsdal, ca 2 timer unna trondhjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Har 2 stykk framskjermer til e30 liggende,som er valset...skjermene er helt nye,aldri brukt eller lakkert,kun vært til valsing.nypris 1500 kr stk, selger begge samlet for 1500 + frakt,evnt bud.kan også bytte i no' go deler til e30 forstår det slik at skjermene aldrig har vært montert på bil.. hvordan i h..... får du til og valse dem da? ..bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Er det org BMW skjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30racing Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Mulig di monterte di på bil når di var inne til valsing da,ikke vet jeg. Kjøpte di ferdig valset av en god kompis.han sier d er orginale skjermer. ser di koster ca 1500 på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 jeg er ikke veldig opplyst på akkurat dette fant jeg nettopp ut hva vil det si at de er "valset" ? og litt OT: Du bor ikke tilfeldigvis i Eidsvåg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30racing Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2005 Hehe,nei er nok ikke fra eidsvåg nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå