Magnus Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Noen som vet om xfil til denne gatebilfilmen 2005 på nett? Fant denne: http://isohunt.com/xs.php?ihq=gat ... xt=&op=and Men er ingen som deler Her er ei bt side som har mye bilfilmer å laste ned til dere x fans Faktisk en del Bmw der inne http://www.xreactor.net/sections.php?id=4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Var jo en stor fil det der...jeg lasta ned gatebil 2002/2003 og de var på ca 700mb hver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Det er nok DVD-R. Men uansett er årets film på nesten 3 timer. Derfor er den ganske stor som DivX/XviD også (2 x 700MB). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2005 Ja riktig Den fila jeg fant er DVDR ja. Er no problm med 3 timer da vettu. Men er vel ingen som har orket å rippe filmen enda, så er vel bare å vente.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Ja riktig Den fila jeg fant er DVDR ja. Er no problm med 3 timer da vettu.Men er vel ingen som har orket å rippe filmen enda, så er vel bare å vente.... eller ikke være så gjerrige å kjøpe filmen.. å ha den i dvd samlinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Jeg har kjøpt den men har ikke fått tid til å se den enda. Noen som har sett den da? Er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Eg har sett den.... Utruleg bra film. men sjølv om den varar i 3timar so e da ikkje so veldig mykje meir Køyring. men da va meir intervju med deltakarar og utstillarar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Eg har sett den.... Utruleg bra film. men sjølv om den varar i 3timar so e da ikkje so veldig mykje meir Køyring. men da va meir intervju med deltakarar og utstillarar hmmm... var jeg med? elgskada m3 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Ja opp til fleire gongar. til og med på bonus materialet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Eg har sett den.... Utruleg bra film. men sjølv om den varar i 3timar so e da ikkje so veldig mykje meir Køyring. men da va meir intervju med deltakarar og utstillarar hmmm... var jeg med? elgskada m3 cab? Åssen går det med caben nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 kongebra! hehe... skulle likt å se de snuttene der bilen er med... men men, får vel vente til filmen er i mitt eie da... sukk.... bilen står delvis i deler, og tanken er å begynne på den for fullt når de nye skjermene er i norge... noe de er i løpet av jula! hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Ja det er en god forklaring på hvordan elgen møtte bilen din.. Filmen var ikke noe bedre enn de forrige årene synes nå jeg, og litt for lang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Jeg har sett den nå. Filmen er vel på samme nivå som de tidligere filmene (03-04). Synes det er litt for mye av de samme bilene som går igjen på disse filmene. Men for all del... Bra film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå