Xsess Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299359 Skulle gjerne likt å ha de to nevnte, noen som vet om han har mer snacks? Står jo "Bilgal" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Vet ikke, men tror nå har kjører like godt uten lappen. Det hadde i hvert fall jeg gjort hvis jeg hadde så mye penger som han. Da er jo lappen bare en formalitet. Kræsjer han, eller blir stoppet på nytt er det jo bare å punge ut noen lapper. Ikke verre enn det. Røkke kjørte jo uten lappen ganske lenge, både på båt og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2005 Selvsagt, og hva er sjansen for å bli stoppa da man bare kjører rundt i oslo og omegn? den er slim, og som du sier, han der har penger nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Men en med hans lommebok og bilinteresse burde jo hatt en M6, og ikke en M5... Er dere ikke enig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Hmm... jeg tror det er litt forskjell på å kjøre rundt uten lappen, fordi den er glemt hjemme, og det å kjøre rundt uten den fordi politiet har den.. Tror nok at hvis han blir stoppet mens politiet har lappen hans, at det muligens vanker fengselsstraff da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Vet ikke, men tror nå har kjører like godt uten lappen. Det hadde i hvert fall jeg gjort hvis jeg hadde så mye penger som han. Da er jo lappen bare en formalitet. Kræsjer han, eller blir stoppet på nytt er det jo bare å punge ut noen lapper. Ikke verre enn det. Røkke kjørte jo uten lappen ganske lenge, både på båt og bil. Tror ikke han kjører uten lappen. Han og bilene hans er for kjent til det. Han kan ikke komme ubemerket noe sted.. Men en med hans lommebok og bilinteresse burde jo hatt en M6, og ikke en M5... Er dere ikke enig? Han er jo en familiefar med kone og barn. Da er såklart M5 et bedre valg. Det er jo bruksbilen hans. Forøvrig så har Tiff i Fifth Gear testet både M5 og M6, også på bane, og han mener M5 er et bedre valg. Han sier at han hadde kjøpt M5 foran M6 om han selv skulle handle. Grunnen til det var at M6 var £20.000 dyrere uten å egentlig gi noe særlig mer enn M5. Nå er vel ikke pengene et spørsmål for Vollvik, men uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Vet ikke, men tror nå har kjører like godt uten lappen. Det hadde i hvert fall jeg gjort hvis jeg hadde så mye penger som han. Da er jo lappen bare en formalitet. Kræsjer han, eller blir stoppet på nytt er det jo bare å punge ut noen lapper. Ikke verre enn det. Røkke kjørte jo uten lappen ganske lenge, både på båt og bil. Tror ikke han kjører uten lappen. Han og bilene hans er for kjent til det. Han kan ikke komme ubemerket noe sted.. Men en med hans lommebok og bilinteresse burde jo hatt en M6, og ikke en M5... Er dere ikke enig? Han er jo en familiefar med kone og barn. Da er såklart M5 et bedre valg. Det er jo bruksbilen hans. Forøvrig så har Tiff i Fifth Gear testet både M5 og M6, også på bane, og han mener M5 er et bedre valg. Han sier at han hadde kjøpt M5 foran M6 om han selv skulle handle. Grunnen til det var at M6 var £20.000 dyrere uten å egentlig gi noe særlig mer enn M5. Nå er vel ikke pengene et spørsmål for Vollvik, men uansett.. Men M6 er da utvilsomt fetere i utseende, men han er jo familiefar som du sier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 "- Sønnen min foreslo at jeg skulle kjøpe meg et månedskort på bussen. Men kanskje jeg må søke etter sjåfør nå, sier han." Vist han trenge sjåfør på M5-en sin, kan han berre ringe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Tror nok at hvis han blir stoppet mens politiet har lappen hans, at det muligens vanker fengselsstraff da. Skal bli stoppa noen ganger uten lappen før du blir bura inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Selv om politiet har beslagelagt lappen din? Man har jo -virkelig- ikke lov til å kjøre da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 når "vanlige" folk klare seg uten lappen i 3måna.. so må jo han klare seg og når lommeboka e so tjukk.. spara en del bensinpenga da, praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Du får kun bot for å kjøre uten å ha lov til det.Da røkke mistet lappen,så brukte han bare sitt britiske sertfikat(tror han ble dømt for fyllkjøring).Vollvik kan sikkert skaffe seg et utenlandsk førerkort han også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 M5 egner seg dårlig som sjåfør-bil pga SMG-kassen... jeg er HELT sikker på at den SMG-kassen er jerky og ekkel å kjøre i byen med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 har vært nære på for meg mange ganger i den tunnellen der. Det er veldig lett å kjøre for fort der, eller kanskje vanskelig å holde fartsgrensen Men det vet selvsagt onkel og derfor står de der. Ser ikke faremomentet med å kjøre i 87km/h i en tunnel med tre felt og samme fartsretning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 når "vanlige" folk klare seg uten lappen i 3måna.. so må jo han klare seg og når lommeboka e so tjukk..spara en del bensinpenga da, praktisk trur ikkje han har problem ang. bensinpenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå