Gå til innhold

Har han fler fete biler?

Xsess
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke, men tror nå har kjører like godt uten lappen. Det hadde i hvert fall jeg gjort hvis jeg hadde så mye penger som han. Da er jo lappen bare en formalitet. Kræsjer han, eller blir stoppet på nytt er det jo bare å punge ut noen lapper. Ikke verre enn det. Røkke kjørte jo uten lappen ganske lenge, både på båt og bil. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg tror det er litt forskjell på å kjøre rundt uten lappen, fordi den er glemt hjemme, og det å kjøre rundt uten den fordi politiet har den..

Tror nok at hvis han blir stoppet mens politiet har lappen hans, at det muligens vanker fengselsstraff da. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men tror nå har kjører like godt uten lappen. Det hadde i hvert fall jeg gjort hvis jeg hadde så mye penger som han. Da er jo lappen bare en formalitet. Kræsjer han, eller blir stoppet på nytt er det jo bare å punge ut noen lapper. Ikke verre enn det. Røkke kjørte jo uten lappen ganske lenge, både på båt og bil. :D

Tror ikke han kjører uten lappen. Han og bilene hans er for kjent til det. Han kan ikke komme ubemerket noe sted..

Men en med hans lommebok og bilinteresse burde jo hatt en M6, og ikke en M5... Er dere ikke enig?

Han er jo en familiefar med kone og barn. Da er såklart M5 et bedre valg. Det er jo bruksbilen hans.

Forøvrig så har Tiff i Fifth Gear testet både M5 og M6, også på bane, og han mener M5 er et bedre valg. Han sier at han hadde kjøpt M5 foran M6 om han selv skulle handle. Grunnen til det var at M6 var £20.000 dyrere uten å egentlig gi noe særlig mer enn M5. Nå er vel ikke pengene et spørsmål for Vollvik, men uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han kjører uten lappen. Han og bilene hans er for kjent til det. Han kan ikke komme ubemerket noe sted..

Men en med hans lommebok og bilinteresse burde jo hatt en M6, og ikke en M5... Er dere ikke enig?

Han er jo en familiefar med kone og barn. Da er såklart M5 et bedre valg. Det er jo bruksbilen hans.

Forøvrig så har Tiff i Fifth Gear testet både M5 og M6, også på bane, og han mener M5 er et bedre valg. Han sier at han hadde kjøpt M5 foran M6 om han selv skulle handle. Grunnen til det var at M6 var £20.000 dyrere uten å egentlig gi noe særlig mer enn M5. Nå er vel ikke pengene et spørsmål for Vollvik, men uansett..

Men M6 er da utvilsomt fetere i utseende, men han er jo familiefar som du sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært nære på for meg mange ganger i den tunnellen der. Det er veldig lett å kjøre for fort der, eller kanskje vanskelig å holde fartsgrensen :lol: Men det vet selvsagt onkel og derfor står de der.

Ser ikke faremomentet med å kjøre i 87km/h i en tunnel med tre felt og samme fartsretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...