Iver Skrevet Desember 17, 2005 Skrevet Desember 17, 2005 ØNSKES KJØPT Sorte nyrer. Hele og pene. Stålomspunnen slange med t-stykke som passer hullet der oljetrykks kontakten går inn. (S50B30) ca 1m. Skal brukes til olje inn på turbo. Angleeyes m/blinklys til E36 coupè. Sort klarglass utførelse på både hovedlys og blinkers. Med hvit blinklys pære. Hele og pene. Fjærbeinsstag foran og bak i chrome utførelse. ivhansen@mil.no 97508390 Iver
Ole-Magne Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 Skal du bruke enda mere penger på den bilen din... må starte å svi i lomma hehe Ole-Magne
Iver Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Skrevet Desember 28, 2005 Hehe... Finnes ikke noe bedre enn å svi av nån tusen på bilen vettu... Håpe å ha han klar tel i slutten av februar, må ta en test tur på glatta.
Ole-Magne Skrevet Desember 28, 2005 Skrevet Desember 28, 2005 glede meg til 1 april når jeg kommer hjem forgodt... Må bli en test tur på meg da:) svi litt gummi, hehe fikse 1 bar i laddetrykk til deg så skal vi sprenge alle grenser. Ny fartsrekort, tromsø-vollan på under 20 min? må kunne gå bra det kansje
Iver Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Skrevet Desember 29, 2005 Hehe... Blir nok en moro bil det der når e e ferdig... Seff blir det prøvetur. Må si e glede meg en smule tel det blir litt grep igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå