Maxxsonics Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 er det mye som må gjøres med det elektriske når enn skal sette inn m50b25 i en e30 istade får m40b18 motoren som sitter der? eller er det noe anna jeg bør tenke på hvis jeg eventuelt skal gjøre det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torf Skrevet Desember 17, 2005 Share Skrevet Desember 17, 2005 Bortsett fra att du sikkert må bytte turteller så er det lite som må gjøres med det elektriske,tar du motoren fra en e34 så passer kontaktene sammen ,hvis du tar den fra e36 så må du bytte kontakt(snakker om kontakta mellom motor og lednnettet fra bilen). Er en del jobb men er en fin motor til E30 har kjørt ett par måneder med M50b25 i e30 touring nå og er stor fornøyd Mvh Tor Ringsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 ok..tusen takk får tipset.. skal jeg allefall prøve å få tak ifra en e34.. slipper jeg å klundre med det elektriske..blir det nok noe å finne på på ny året tenker jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 Bortsett fra att du sikkert må bytte turteller så er det lite som må gjøres med det elektriske,tar du motoren fra en e34 så passer kontaktene sammen ,hvis du tar den fra e36 så må du bytte kontakt(snakker om kontakta mellom motor og lednnettet fra bilen).Er en del jobb men er en fin motor til E30 har kjørt ett par måneder med M50b25 i e30 touring nå og er stor fornøyd Mvh Tor Ringsaker blir mulig jeg trenger fler tips fra litt lenger nord i ringsaker utpå året jeg da! hehe.. åssen har du gjort m mellom aksel og gear kasse og slikk a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå