Gå til innhold

nye wastegater og dumpventiler til salgs.samt turboer


TOREBMW
 Share

Anbefalte innlegg

dette er den samme jeg skal bruke på min bil..den er ny og koster 4500.- det er en 360 grader kulelagra turbo med v-bånsdklemmer du ser den på www.justpowerit.com der ligger også wastegaten hks 50mm

Kulelager er det ikke, men 360 grader lager er det nok. Alle disse lastebilsturboene er som regel "heite" og kommer rett fra produksjonslinja om noen skulle lure på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet ikke,vet jeg klarer rundt 500,men vil ikke da jeg vil bruke den til vanlig og på bane ved bmw treffa.

Hvis ikke den kommer før 4000 vil jeg ikke.

Artan på ppf mente f.eks en SC61 ville komme maks ved 3000 med oppsettet.

Og da er det til å leve med.

Nå har jeg maks trykk ved 2700 med den som står i,og det er behagelig å kjøre med uten at det blir masete med giring etc.

Du får ikke tak i en SC61 el tilsvarende da?

Har hatt garret i mange år nå,så vil prøve noe nytt.

En HX50 kommer ikke maks før 3500-4000 på en m20b25. Måtelig med ketchup, men den kommer noe så inni satan på toppen. Aldri problemer med at trykket synker mot sperra osv. Men som han sier lengre opp her så får man aldri i pose og sekk. For toppeffekt så må responsen lide. Synes også en SC61 høres for stor ut når du ikke skal ta ut 500 en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en SC 61 mente Artan jeg ville ha 500+ og respons på 3000 med riktig eksos.

Tenker jeg prøver det jeg.

Så får vi se,begrensett hvor mye pulver jeg vil ha i en 79 mod og da..River jo alt i stykker snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en SC 61 mente Artan jeg ville ha 500+ og respons på 3000 med riktig eksos.

Tenker jeg prøver det jeg.

Så får vi se,begrensett hvor mye pulver jeg vil ha i en 79 mod og da..River jo alt i stykker snart.

Det er jo det jeg poengterer, om du vil ha respons og ikke skal ta ut effekten som SC61 kan levere (600+) hvorfor ikke velge en mindre en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke,vet jeg klarer rundt 500,men vil ikke da jeg vil bruke den til vanlig og på bane ved bmw treffa.

Hvis ikke den kommer før 4000 vil jeg ikke.

Artan på ppf mente f.eks en SC61 ville komme maks ved 3000 med oppsettet.

Og da er det til å leve med.

Nå har jeg maks trykk ved 2700 med den som står i,og det er behagelig å kjøre med uten at det blir masete med giring etc.

Du får ikke tak i en SC61 el tilsvarende da?

Har hatt garret i mange år nå,så vil prøve noe nytt.

En HX50 kommer ikke maks før 3500-4000 på en m20b25. Måtelig med ketchup, men den kommer noe så inni satan på toppen. Aldri problemer med at trykket synker mot sperra osv. Men som han sier lengre opp her så får man aldri i pose og sekk. For toppeffekt så må responsen lide. Synes også en SC61 høres for stor ut når du ikke skal ta ut 500 en gang.

jeg er bare nysjerrig jeg..har du prøvd denne turboen på en m20b25 selv siden du kommer med spesifik innfo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke,vet jeg klarer rundt 500,men vil ikke da jeg vil bruke den til vanlig og på bane ved bmw treffa.

Hvis ikke den kommer før 4000 vil jeg ikke.

Artan på ppf mente f.eks en SC61 ville komme maks ved 3000 med oppsettet.

Og da er det til å leve med.

Nå har jeg maks trykk ved 2700 med den som står i,og det er behagelig å kjøre med uten at det blir masete med giring etc.

Du får ikke tak i en SC61 el tilsvarende da?

Har hatt garret i mange år nå,så vil prøve noe nytt.

En HX50 kommer ikke maks før 3500-4000 på en m20b25. Måtelig med ketchup, men den kommer noe så inni satan på toppen. Aldri problemer med at trykket synker mot sperra osv. Men som han sier lengre opp her så får man aldri i pose og sekk. For toppeffekt så må responsen lide. Synes også en SC61 høres for stor ut når du ikke skal ta ut 500 en gang.

jeg er bare nysjerrig jeg..har du prøvd denne turboen på en m20b25 selv siden du kommer med spesifik innfo.

Har hatt en K29 jeg, omtrent lik mtp respons. Men en svensk venn av meg kjørte med en slik i 2004 og det er derfra jeg tar det fra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det høres bra ut.

Hvordan tror du det vil være med responsen med den turboen på den motoren?

driver også å funderer litt på hva dump. jeg bør bruke.

høres ut som du har en del peiling så..

spør bare jg.

hvordan gjør du det med betaling og sånn da? oppkrav eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

di turboene jeg skaffer er: hx 50 opp til 700hk ca,hx 55 opp til 800hk ca og garret t4 opp til 350+ hk ca alle er da med t4 flens.jeg har 6 siemens dyser 580 ccm liggende.men dem er dyre i forhold til bosch dyser som det selges billig overalt.kosta meg over 1000 kr dysa når jeg handla dem. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...