jcvold Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Til våren er planen å skifte ut min e36 320i men en annen BMW, men så er spørsmålet : Hvilken? det er 2 forsjellige jeg har lyst på: Hvist jeg tenker med hjertet vil jeg importere denne fra Tyskland: En Dakar-gul e36 328, 95`mod,med full M3 styling,akurat som i drømmen http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php Men skal jeg tenke med hjernen så er det kansje lurest å kjøpe en sånn? en 2000-Modell e46 318/320 med cruise-kontroll å hele pakka,men med mindre hestekrefter? http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Synes du burde velge E46'n jeg, i Coupe utgave! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 jeg ville gått for e36'en! da har du en morsommere bil å leke deg med, og du kan vente til du har råd til å kjøpe en 2 dørs e46 med stor motor! hehe... men for all del, e46 er knall bil det og! lykke til med valget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Slå til og følg drømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Gå for drømmen, E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 må inrømme at jeg lener meg mot drømmen ja,en sprek 328! så får jeg kjøpe e46 etterpå,eller kansje bytte den i en e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 du vil like en 328 best... liten motor er rett og slett ikke så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Vist drømmen er e36, ville eg ha kjøpt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 jepp,tror jeg går for den,men må til tyskland for å finne en som er dakargul.har valget mellom cupè og Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Hadde gått for caben da Har kjøyrt cab eit par gonger om sommaren, og fy F*** for ein herleg følelse.. Men om vinteren kan det ikkje vere noko spes deiligt med den tynne kalesjen over hove... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Hadde gått for caben da Har kjøyrt cab eit par gonger om sommaren, og fy F*** for ein herleg følelse.. Men om vinteren kan det ikkje vere noko spes deiligt med den tynne kalesjen over hove... Først, gå for drømmen ja.. Når det gjelder cab om vinteren, så er jo det MYE varmere enn en med vanlig tak... Stoff - Stål ... Hva blir kaldest..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 328i er både rask og gøy har en alpina b3 om du er intressert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 328i er både rask og gøyhar en alpina b3 om du er intressert... 1: Pris? 2: Bilde\info? 3:Interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Kan du ikke kjøpe en E36 M3 da? De er jo ikke så dyre. Spørs hvor mye du vil legge i potten da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå