Eirik Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Skal kjøre til Oslo imorgen og vurderer om jeg må kjøpe nye vinterdekk til Baghera, eller om de jeg har holder... De jeg har nå er SVÆRT dårlige til å kjøre på snø og is, men for gode til å kaste, da det stort sett er bart her i Stavanger... Noen som pendler ofte mellom Stavanger og Oslo? Lurer på hvordan forholdene er på E39/E18. Mye snø/is på veiene, eller salter de stort sett hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Sjekk http://www.vegvesen.no/trafikk/vegmeldi ... eport_id=8 Kan være lurt før du kjører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 vær forsiktig.. dårlige dekk er farlige.. du kan vaske de før du reiser.. da blir d litt bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 Heller vel mot at jeg kjøper nye... Tenkte litt på Continental, de har hvertfall fått god kritikk av bladet "Motor"... http://www.motor.no/pdf/044-50_Mo08_LR1.pdf Hvor selger de disse billigst i Stavanger-området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Skal kjøre den strekningen i morgen jeg også. E39 til Kristiansand og E18 til Porsgrunn. Lese værmeldingen på VG-nett nå, likte ikke den siste setningen der: Søndag byr på snøbyger i Møre og Romsdal og i kystområdene i Finnmark, ellers stort sett opphold. Den kalde nordavinden vil i løpet av søndagskvelden erstattes av et mer vestlig lufttdrag, og i løpet av mandag betyr dette omlegging til mildvær over store deler av lavlandet i Sør-Norge. I Nord-Norge ventes det stort sett sval østavind og mye flott og kjølig førjulsvær. Underkjølt regn kan gi lokalt vanskelige kjøreforhold i Sør-Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Snør som pokker i Oslo nå.... kan jo by på trafikkaos det hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå