-Cain- Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 Jeg hadde et problem i sommer med at bilen gikk varm, og nektet å holde på vannet. Dette problemet vedvarte et par dager, så plutselig var den ok igjen. Har ikke trengt å gjort noe før nå, da det samme problemet har oppstått. Motoren blir varm, ingen varme i kupeen og frostvæsken spyttes ut, samtidig som jeg hører en surrelyd fra motor/vannpumpe. Dette ser ut til å være et periodisk problem. Begynner nesten å undres på om termostaten bestemmer seg for å "hikke" en gang i blant. Noen som har hatt samme problem? Bilen er en 1991 modell 325i.
Ole@Automote Skrevet Desember 18, 2005 Skrevet Desember 18, 2005 Det er jo ikke helt uvanlig att vann pumpa går på de her bilene da..
-Cain- Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Skrevet Desember 18, 2005 Nei. Jeg vet det er en svakhet på disse. Og i og med at jeg hører den mekaniske surrelyden fra motoren, så tyder det nesten på et lager eller noe i pumpa som er gåent. Kan nesten tenke meg at det er noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå