Gå til innhold

Stereosystemet i e39


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg satte inn JBL og det er 13 cm i hattehylle og dører. Kjøpte pakke fra bilradiospesialisten og de fungerte meget bra og lyden ble betraktelig bedre. Mellom cd (kommer ann på hva slags anlegg du har) og radiodel i dash går det kabler og derfra går det høytalerkabler til hattehylle og dører forann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki så det er ingen skjulte små drittforsterkere rundt om i bilen?

jeg tenkte jeg bare sku bytte ut originalhøytalerene i dørene foran og hattehylla bak i første omgang. er faktisk imponert over hvor "bra" anlegg det er originalt i denne typen bmw...

har skaffet meg kasse som jeg skal ha (JBL p1220br, med JBL 1600 watt elementet) og den er nok litt villere enn originalhøytalerene er.. så må prøve å oppgradere så det blir litt likere :) vil ha høyttalere som er like store som original høyttalerene fordi jeg bestemmte meg at i denne bilen skal det meste se originalt ut om du skjønner. de andre bilene jeg har hatt har det blitt skjært og borra i hist og pist for å få allt som jeg ville ha det.. hehe

cd-spilleren som sitter i er Blaupunkt (husker ikke hva den heter og specs akkurat nå, og det er for kaldt ute til at jeg orker å gå å se.. :P den har iallefall MP3 støtte og 2 AUX inganger. faen at jeg ikke skal kunne huske navnet da.. jaja sjekker det senere) som ble satt inn på verkstedet til selger. hehe kjøpte bilen hos vw/audi forhandleren her på gjøvik..:P om den blir stående lenge er heller usikkert.. får se hva den duger til.

er det vanskelig å få lagt opp signalkablene til forsterkeren fra front og bakover i bilen egentlig? har hørt det er ett mareritt uten like..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...