Gå til innhold

Hjelp! Nye frontblinklyset passer ikke helt! (E36)

ThomasM
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte for et par dager siden nye hvite frontblinklys.. Måtte få vekk kommune fargen :D

Først tok jeg og skiftet på høyre side, det gikk helt fint og perfekt..

Så når jeg skulle ta venstre blinkern så gikk den fint inn til det var ca 1cm igjen :o Der sa det stopp.. Pluss den lille plastikk "dotten" Kommer litt til venstre for det hullet.. (venstre siden av blinkelykta der) om dere skjønner ?

Det er blinkere kjøpt på bilekstra og bilen er en 96 modell E36..

Alle sier det bare er plug and play.. Og var lett på høyre.. uff..

Og ja, glemte og ta med at når jeg tok ut lyset knakk den lille tingen du skal dytte på så du får ut blinkern, når den knakk kom den rett. ut.. så det kan ikke ha noe og si ? dette var på orginalblinkern ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener den tingen som knakk, var den tappen som frontblinken skal gå i lås i, så kan nok det være årsaken ja. Den som knakk kan sitte i låsemekanismen i hovedlykta og dermed får du ikke frontblinken i lås. Hvis den ikke har ramlet ut eller du har fjernet den, så ville jeg sjekka det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Mulig det er det.. for det mangler noe på orginal blinkern som kan stå i sporet ennå.. i låse tingen som du sa..

Hvordan kan jeg få fikset dette da? :) Få den ut av sporet.. bare ta av hovedlykten så jeg ser om det er noe i det sporet ? eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hvite pinnen på blinklyset knekker jeg alltid av...passer ikke. Men ellers har jeg ikke hatt problem med passform. Og de plasttappene, ryker fortere enn du klarer si "knekk"

den lille pinnen som er helt til venstre på lykta ? og skal inn i det lille hullet ? Men sitter blinkern godt nok da ?

Mulig låsemekanikken elns står igjen i sporet på hovedlyset.. Mangler på den gammle, men er der på den nye :s :P

Og en siste ting, De blinkerne på siden, tips til og få de av ? Sitter limt på jo.. og er ikke lim på de nye jeg har kjøpt..

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er de på skjermen du mener, må de skyves litt til siden når du tar de av. De er festet i skjermen din med et lite klips. Føl deg frem, hender noen fester de feil vei.

Takk.. skal prøve :) Bare vente.. Mamma har stjelt biln så :| Hun har ford vøtt.. starter ikke engang :lol:

Blinkelykta på venstre side må jeg få noen andre til og se på.. Går rett og slett ikke inn.. og ikke lyst og begynne og knekke og tilpasse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...