ThomasM Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Kjøpte for et par dager siden nye hvite frontblinklys.. Måtte få vekk kommune fargen Først tok jeg og skiftet på høyre side, det gikk helt fint og perfekt.. Så når jeg skulle ta venstre blinkern så gikk den fint inn til det var ca 1cm igjen Der sa det stopp.. Pluss den lille plastikk "dotten" Kommer litt til venstre for det hullet.. (venstre siden av blinkelykta der) om dere skjønner ? Det er blinkere kjøpt på bilekstra og bilen er en 96 modell E36.. Alle sier det bare er plug and play.. Og var lett på høyre.. uff.. Og ja, glemte og ta med at når jeg tok ut lyset knakk den lille tingen du skal dytte på så du får ut blinkern, når den knakk kom den rett. ut.. så det kan ikke ha noe og si ? dette var på orginalblinkern ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Hvis du mener den tingen som knakk, var den tappen som frontblinken skal gå i lås i, så kan nok det være årsaken ja. Den som knakk kan sitte i låsemekanismen i hovedlykta og dermed får du ikke frontblinken i lås. Hvis den ikke har ramlet ut eller du har fjernet den, så ville jeg sjekka det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Men det kan vel ikke resultere i at blinklyset ikke går inn? Det ville jo, i teorien, bare resultert i at blinklyset kunne/kan falle ut etter at man tror man har montert det korrekt og det ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Du får den ikke helt inn hvis den ikke går i lås. Det har jeg prøvd sjøl da jeg monterte angeleyes. Kan jo selvfølgelig være andre ting, men går jo an å begynne en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 hmm.. Mulig det er det.. for det mangler noe på orginal blinkern som kan stå i sporet ennå.. i låse tingen som du sa.. Hvordan kan jeg få fikset dette da? Få den ut av sporet.. bare ta av hovedlykten så jeg ser om det er noe i det sporet ? eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 jeg slet for å få venstre forblink til å feste seg i siste låsen.. men gikk etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 jeg slet for å få venstre forblink til å feste seg i siste låsen.. men gikk etter hvert.. samme som meg da! Hva gjorde du ?? pressa bare på ?? Får ikke den "lille" dotten helt til og passe i Karosseriet.. Om du skjønner ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Uorginale lamper har gjerne dårlig passform, det er derfor de er vanskelige å montere. Jeg fikk en bra og en dårlig i sin tid, og måtte bytte den ene fordi den ikke passet i det hele tatt. Så be om å få en nye lampe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Den hvite pinnen på blinklyset knekker jeg alltid av...passer ikke. Men ellers har jeg ikke hatt problem med passform. Og de plasttappene, ryker fortere enn du klarer si "knekk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 Den hvite pinnen på blinklyset knekker jeg alltid av...passer ikke. Men ellers har jeg ikke hatt problem med passform. Og de plasttappene, ryker fortere enn du klarer si "knekk" den lille pinnen som er helt til venstre på lykta ? og skal inn i det lille hullet ? Men sitter blinkern godt nok da ? Mulig låsemekanikken elns står igjen i sporet på hovedlyset.. Mangler på den gammle, men er der på den nye :s Og en siste ting, De blinkerne på siden, tips til og få de av ? Sitter limt på jo.. og er ikke lim på de nye jeg har kjøpt.. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Hvis det er de på skjermen du mener, må de skyves litt til siden når du tar de av. De er festet i skjermen din med et lite klips. Føl deg frem, hender noen fester de feil vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 den lille pinnen som er helt til venstre på lykta ? og skal inn i det lille hullet ? Men sitter blinkern godt nok da ? Min fremre blinklyslampe har sittet på i flere år med knekt pinne. For å ta av sideblinklyset skyver du lampen forover eller bakover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 Hvis det er de på skjermen du mener, må de skyves litt til siden når du tar de av. De er festet i skjermen din med et lite klips. Føl deg frem, hender noen fester de feil vei. Takk.. skal prøve Bare vente.. Mamma har stjelt biln så Hun har ford vøtt.. starter ikke engang Blinkelykta på venstre side må jeg få noen andre til og se på.. Går rett og slett ikke inn.. og ikke lyst og begynne og knekke og tilpasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Bytt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 skal på bilekstra i morgen og høre om de klarer og sette den i.. ellers skal jeg rett og slett ha ny! Ser passe småharry ut nå en gul og en hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå