m3e30 Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 har dekket hele garasjen med plast og feiet som f... på gulvet etc for å få ut endel støv. men idag da vi lakkerte dørkarmene på bilen kom det endel støv. hører noen siar at å fukte gulvet i garasjen hjelper?? noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 pøs på me vann utover hele gulvet! og på vegga! det hjelper mye!!! men ikke få noe i taket! hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Intressant topic Er det mulig å få bra resultat ved å lakkere på tregulv med tre veger og tak? (en gammel låve) ved å sope godt og dekke tak, vegger og gulv med plast + fukting/spyling av vann? Noe bestemt hvor lenge før man burde fukte rommet (kanskje dumt spørsmål ) Har lakkert litt fra før, med "ok" resultat etter min mening, men aldri tatt det så seriøst som dette. Skal ta bilen min til sommeren, så jeg ønsker så mye info som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 man får vel ikke perfekt resultat uansett, men om du legger plast utover gulvet og får det til å ligge vann på gulvet etterpå så er du igang! så lenge støvet har noe annet å feste seg til vil det ikke virmle rundt i rommet av trykket fra sprøyta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2005 takker for svar... får få lakkereren til og prøve litt til imorgen.. er bare innsiden av dører og dørkarmer som skal lakkeres, har noen spm m3cabriolet, legg meg til på msn,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Skap et overtrykk inne i garasjen, for da vil det ikke klare å komme så mye støv inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2005 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 sørg for å ha godt avsug, ellers vil lakkstøv legge seg oppå lakket og skape en ru overfate.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 20, 2005 Share Skrevet Desember 20, 2005 Skap et overtrykk inne i garasjen, for da vil det ikke klare å komme så mye støv inn Men for å skape et overtrykk må man ta luft fra et sted, og den må filtreres temmelig bra for å unngå støv.. Hva med å sette opp telt med vegger (f.eks partytelt) inne i garasjen og fukte vegger og gulv på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 eg har hört noe om at det kan vere lurt og jorde bilen, men eg veit ikkje om dette stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 21, 2005 Share Skrevet Desember 21, 2005 Liker topic som dette... hvor stor plass rundt bilen trenger man egentlig, eller har ikke det noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 22, 2005 Share Skrevet Desember 22, 2005 eg har hört noe om at det kan vere lurt og jorde bilen, men eg veit ikkje om dette stemmer. Da slipper du i hvertfall statisk elektrisitet noe som tiltrekker seg støv! Gjør som meg med russebil: Gjør det ute rett etter at det har regnet. Veit ikke om jeg ville gjort det med min egen bil, men russebilen ble da OK den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå