jlien Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Har tenkt å kjøpe meg nye felger til min E30 316 Det jeg er litt usikker på er boltsirkel, impress osv... Stemmer det at boltsirkelen skal være 4/100 Hvor mange tommer og hvor bred kan de være på bilen min Og ikke minst, til slutt, hva ser bra ut på en liten E30 tenkte på 16"... Ble litt mye dette men men På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Bilen din er vel ikke noe mindre enn en feks 325. Jeg personlig synes 17" ser bra ut på E30, men har sett mange fine E30 med både 18" og 19". Stemmer at boltene er 4x100. Mener det passer bra med 30 i innpress til E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Bare å huske på å sjekke ut --> Dekkdim. her på forumet. Der plotter du inn det som står i vognkortet ditt som originalt, og sjekker hva du kan ha som max, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Jeg har 16" felger til e30 til salgs! pene med litt kant! 7,5x16" med ET20. subba ingen ting med 60/40 senking og UTEN valsing! så perfekt som det kan bli! ta kontakt for pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Bare å huske på å sjekke ut --> Dekkdim. her på forumet.Der plotter du inn det som står i vognkortet ditt som originalt, og sjekker hva du kan ha som max, osv. Den dekkdimsjekken der var veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 Eg synes 9X16 ee konge på E30. Selv har eg 7.5X16 fremme og 9X16 bak. (godkjent i vognkort, ja) Inpresser ET20 fremme og ET15 bak. Måtte brette inn falsen litt bak, men det er ikkje valset slik at det trenger å lakkes opp igjen.. Dårlige bilder, men en lite pekepinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Desember 19, 2005 Share Skrevet Desember 19, 2005 jeg ville valgt 9x16 hele veien, jeg har det på min og syns det er pent, da har jeg 3mm spacer foran og 20mm bak da, hehe... spacerne bak er unødvendig, men det gjør seg bra på bilder Hentet dette bildet fra prosjekttråden til ViBe^ (altså dette er ikke min bil) Dette er hvertfall rått; 8,5x17 og 10x17 Gratulerer med sinnsykt rå bil ViBe^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bauf2k Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 jeg ville valgt 9x16 hele veien, jeg har det på min og syns det er pent, da har jeg 3mm spacer foran og 20mm bak da, hehe... spacerne bak er unødvendig, men det gjør seg bra på bilder Hentet dette bildet fra prosjekttråden til ViBe^ (altså dette er ikke min bil) Dette er hvertfall rått; 8,5x17 og 10x17 Gratulerer med sinnsykt rå bil ViBe^ men må man ikke valse om man skal ha 9x16 bake og framme? noen som vet hvor grensa går hen? eller,det kommer vel ann på felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 men må man ikke valse om man skal ha 9x16 bake og framme? noen som vet hvor grensa går hen? eller,det kommer vel ann på felgene.. 9x16 går fint bak ihvertfall. forran vet jeg ikke. lurer på 9x16 hele veien selv. meen er litt usikker på det med forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bauf2k Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 syns borbet og brock felger ser bra ut på e30.. selv skal jeg bestille meg Borbet T felger ifra danmark om ikke lenge.. men hvor mye må impresse være bak om man skal pakke på 9x16? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 er ikke 100% men mener impresset må være på 15 ps: lurer fortsatt på om man får på 9x16 forran uten altfor store problemene? (har IKKE tengt å valse) evnt får man kjøpt brock b1 i 8,5x16? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 evnt får man kjøpt brock b1 i 8,5x16? Det finnes vel ikke, da må du ned i 7.5x16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 evnt får man kjøpt brock b1 i 8,5x16? Det finnes vel ikke, da må du ned i 7.5x16 ok. da må jeg bare finne ut om jeg kan ha 9x16 forran å da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Sjekk mitt galleri.. Borbet A 9x16" ET15 med Apex 60/40 sett. Går både framme og bak ( 86 mod.) Bak måtte en "brette" inn kanten på hjulbuen, men ingen store problemer.. Fikk akkurat litt av lillefingeren mellom felg og kalipter framme, heller ikke mye klaring inn mot demper o.l men det gikk på min hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Sjekk mitt galleri.. Borbet A 9x16" ET15 med Apex 60/40 sett. Går både framme og bak ( 86 mod.) Bak måtte en "brette" inn kanten på hjulbuen, men ingen store problemer.. Fikk akkurat litt av lillefingeren mellom felg og kalipter framme, heller ikke mye klaring inn mot demper o.l men det gikk på min hvertfall... ok! gikk det på din så må det jo gå på min også bare håpe brock felgene ikke er noe veldig anderledes enn borbet'ene da! takk for hjelpen ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå